با ورود به سال 2020 ، ویدئو همچنان یکی از موثرترین عناصر در استراتژی بازاریابی دیجیتال است - و دلیل آن نیز کاملاً منطقی است.

به عنوان یک گونه بصری ، انسان ها فیلم های جذاب ، به یاد ماندنی تر و محبوب تر از هر نوع محتوای دیگر را در اینجا پیدا می کنند. ویدیو به عنوان وسیله ای برای داستان سرایی و تبلیغات دیگر گزینه خوبی نیست - بلکه یک ضرورت است. اگر می خواهید میزان تبدیل و نوردهی را افزایش دهید ، تنها راه موفقیت یک استراتژی بازاریابی ویدیویی است.

فیلم های بازاریابی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد ، مانند:

توضیح دهندگان
ارائه ها
وبلاگ های ویدئویی (vlogs)
آموزشها
وبینارها
تبلیغات
توصیفات مشتری
مصاحبه ها
پخش جریانی مستقیم
فیلم های محصول
فیلم زنده
برای نشان دادن اهمیت محتوای ویدئویی در دنیای دیجیتال ، لیستی از آخرین آمار بازاریابی ویدئویی رسانه های اجتماعی از سراسر وب را جمع آوری کرده ایم. بازاریابان ویدئو ، توجه داشته باشید.

روند ویدئو
بازاریابان باهوش ، توجه داشته باشید: ویدیو برای ماندن در اینجا است. حتی مارک زاکربرگ معتقد است که ویدئو قسمت مهمی از آینده ماست. همانطور که این آمار نشان می دهد ، حجم بالای محتوای ویدئویی بصورت آنلاین در حال افزایش است.

81٪ مشاغل از ویدئو به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کنند - این در حالی است که 63٪ نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. (هاب اسپات)

از هر 10 نفر 6 نفر فیلم های آنلاین را تماشا می کنند تا تلویزیون. (گوگل)

مصرف ویدیو موبایل هر ساله 100٪ افزایش می یابد. (Insivia)

تا سال 2022 ، فیلم های آنلاین بیش از 82 درصد از کل ترافیک اینترنت مصرف کننده را تشکیل می دهند - 15 برابر بیشتر از سال 2017. (سیسکو)

78٪ مردم هر هفته فیلم های آنلاین تماشا می کنند و 55٪ هر روز فیلم های آنلاین را مشاهده می کنند. (HubSpot)
یک مدیر فیس بوک پیش بینی کرد که پلتفرم آنها تا سال 2021 همه ویدیو باشد و بدون متن باشد. (کوارتز)

یوتیوب بعد از گوگل دومین وب سایت محبوب است. (الکسا)

کاربران هر روز بیش از 1 میلیارد ساعت ویدیو در YouTube مشاهده می کنند. (یوتیوب)

59٪ از مدیران می گویند که ترجیح می دهند یک فیلم را تماشا کنند تا متن را بخوانند. (جریان ورد)

75 درصد از کل نمایش های ویدیویی روی دستگاه های تلفن همراه است. (eMarketer)

بینندگان 95٪ از پیام را هنگام تماشای آن در ویدئو حفظ می کنند ، در حالی که پیام آن را هنگام خواندن به صورت متنی 10٪ می کند. (Insivia)

72٪ از مشتریان ترجیح می دهند از طریق فیلم با یک محصول یا خدمات آشنا شوند. (HubSpot)

مردم 1.5 برابر بیشتر احتمال دارد که از طریق تلفن های همراه خود فیلم تماشا کنند. (فیس بوک)

92٪ از کاربرانی که ویدیو را از طریق تلفن همراه مشاهده می کنند ، آن را با دیگران به اشتراک می گذارند. (جریان ورد)

تا سال 2020 نزدیک به 1 میلیون دقیقه در هر ثانیه از اینترنت عبور می کند. (سیسکو)
آمار ویدئوی اجتماعی
همزمان با پیگیری بیشتر شبکه های اجتماعی از Facebook و اولویت بندی محتوای ویدیویی ، اهمیت پیام رسانی ویدیویی در همه کانال ها افزایش یافته است.

65٪ از مردم برای کمک به حل مشکل از YouTube استفاده می کنند. آیا می خواهید خانه ای بسازید یا انگلهای عجیب و غریب را از چشم خود پاک کنید؟ YouTube ممکن است جواب دهد. (گوگل)

پست های شبکه های اجتماعی دارای ویدیو 48٪ بازدید بیشتری دارند. (خط راهنمای بازاریابی)

45٪ از کاربران توییتر مایل به دیدن فیلم های بیشتر از افراد مشهور هستند. (توییتر)

90٪ بازدیدهای ویدیوی توییتر در یک دستگاه تلفن همراه اتفاق می افتد. (توییتر)

بیش از 1.9 میلیارد نفر از YouTube استفاده می کنند. این تقریباً یک سوم اینترنت است. (یوتیوب)

بالاترین درآمد در YouTube در سال گذشته 22 میلیون دلار بوده است. او 7 ساله است.

YouTube 23،946،561 مشترک دارد (و در حال شمارش!) (SocialBlade)

62٪ از مردم گفتند که پس از دیدن یک محصول در استوری فیس بوک ، علاقه بیشتری به آن دارند. (سرزمین بازاریابی)

فیس بوک روزانه بیش از 8 میلیارد بازدید ویدیو دارد. (TechCrunch)

روزانه 75 میلیون نفر از پلت فرم ویدئویی فیس بوک بازدید می کنند. (Adweek)

ویدیوی اجتماعی 1200٪ اشتراک بیشتری نسبت به متن و محتوای تصویر بهمراه دارد. (جمعیت G2)

تبلیغات ویدیویی اکنون به همان اندازه تبلیغات عکس در فیس بوک محبوب هستند. (Socialbakers)

کاربران اسنپ چت هر روز 10 میلیارد فیلم تماشا می کنند. (قابل شستشو)

روزانه بیش از 1 میلیارد فیلم در TikTok مشاهده می شود. (MARKINBLOG)

کمپین های ویدیویی در LinkedIn 50٪ میزان بازدید دارند. (LinkedIn)

ویدیوی اجتماعی 1200٪ بیشتر از متن و تصاویر به اشتراک گذاشته می شود. (جریان ورد)

پیش بینی می شود هزینه تبلیغات ویدیویی موبایل حدود 72٪ از کل هزینه تبلیغات دیجیتال در سال جاری باشد. (eMarketer)

فیس بوک پرکاربردترین پلتفرم برای بازاریابان اجتماعی است. (جوانه اجتماعی)

81٪ از مشاغل ترجیح می دهند از Facebook برای بازاریابی ویدیویی خود استفاده کنند. (بافر)
آمار بازاریابی ویدیویی
فقط حرف ما را قبول نکنید - این آمارهای گیج کننده را نشان دهید که قدرت اثبات شده استفاده از ویدیو را برای افزایش آگاهی از نام تجاری نشان می دهد و تلاش های بازاریابی خود را به بیش از حد می رساند.

ویدیوها 300٪ بازدید بیشتر دارند و به پرورش سرنخ کمک می کنند. (MarketingSherpa)

اگر یک وب سایت شامل ویدئو باشد 53 برابر بیشتر به صفحه اول Google دسترسی پیدا می کند. (Insivia)

درج فیلم در صفحه فرود می تواند نرخ تبدیل شما را تا 80٪ افزایش دهد. (لغو گشودن)

تقریباً 50٪ از کاربران اینترنت قبل از مراجعه به فروشگاه به دنبال فیلم های مربوط به یک محصول یا خدمات هستند. (هاب اسپات)

ویدیو میزان بازدید ارگانیک جستجو در وب سایت را 157٪ افزایش می دهد. (تبدیل XL)

25٪ از شرکت ها هر هفته فیلم منتشر می کنند. (بافر)

85٪ از مصرف کنندگان مایل به دیدن محتوای ویدیویی بیشتر از مارک ها هستند. (HubSpot)

65٪ از مدیران به سایت بازاریاب و 39٪ از آنها مراجعه کرده اند

پس از تماشای یک فیلم بازاریابی با آنها تماس تلفنی گرفت. (فوربس)

97٪ از بازاریابان می گویند ویدئو به کاربران کمک کرده تا درک بهتری از محصولات و خدمات خود داشته باشند. (هاب اسپات)

52٪ از بازاریابان می گویند ویدئو نوع محتوای با بهترین ROI است. (HubSpot)

افزودن فیلم به ایمیل های شما می تواند نرخ کلیک را تا 300٪ افزایش دهد. (HubSpot)

50٪ بینندگان بین تا 34 سال گفتند که برای تماشای ویدیویی از سازنده مورد علاقه خود ، کاری را که انجام می دادند متوقف می کنند. (گوگل)

به طور متوسط ​​، مردم 2.6 برابر بیشتر از وقت بدون صفحه در صفحات دارای ویدیو وقت می گذرانند. (ویستیا)

64٪ از مصرف کنندگان پس از تماشای فیلم های مارک دار در سیستم عامل های اجتماعی خرید می کنند. (بینش های لوله ای)

پیش بینی می شود ویدئو تا سال 2021 82٪ از ترافیک اینترنت را تشکیل دهد. (سیسکو)

ویدیوی YouTube با بیش از پنج میلیارد بازدید روزانه VideoNitch آن را از بین می برد
بهترین روش های بازاریابی ویدئویی
در حالی که بازاریابی ویدئویی ابزاری قدرتمند است ، نکاتی وجود دارد که باید قبل از راه اندازی کمپین های ویدیویی خود به خاطر بسپارید.

ویدیوهای زیر دو دقیقه بیشترین جذابیت را دارند. (ویستیا)

85٪ فیلم های فیس بوک بدون صدا مشاهده می شوند ، در حالی که 60٪ داستان های اینستاگرام با صدا روشن تماشا می شوند. (اینستاگرام)

Google Chrome تبلیغات پخش خودکار را مسدود می کند به عنوان راهی که باعث می شود 82٪ از مشتریانی که از پخش خودکار متنفر هستند ، دور و برشان بماند. (سرزمین بازاریابی)

33٪ بینندگان پس از 30 ثانیه ، 45٪ در یک دقیقه و 60٪ در دو دقیقه تماشای ویدیو را متوقف می کنند. (عصر تبلیغ)

65٪ بینندگان در اسرع وقت از تبلیغات ویدیویی آنلاین چشم پوشی می کنند. (CNBC)

93٪ بازاریابان از ویدئو استفاده می کنند. (SingleGrain)

73٪ از بازاریابان B2B می گویند ویدئو روی ROI آنها تأثیر مثبت دارد. (بینش های لوله ای)
غذای آماده
هنوز با ما هستید؟ سرد. ما دو آمار کلیدی نهایی برای شما داریم:

71 درصد مردم بیشتر از یک سال قبل فیلم تماشا می کنند. (HubSpot)

اگر هیچ مانعی مانند زمان ، منابع و بودجه وجود نداشته باشد ، 83٪ از بازاریابان اعتماد خود را به ویدئو به عنوان یک استراتژی افزایش می دهند. (بافر)
همانطور که آمار فوق نشان می دهد ، در حالی که چند نکته وجود دارد (کوتاه بودن آن را کوتاه کنید و لطفاً از پخش خودکار خودداری کنید) ، بیشتر کاربران از اینکه با استفاده از فیلم به بازار عرضه می شوند خوشحال هستند. با این حال ، بسیاری از بازاریاب ها احساس نمی کنند که وقت ، توانایی و بودجه لازم برای ایجاد محتوای چندرسانه ای را که مخاطبان آنها هوس می کنند ، دارند.

55 آمار بازاریابی ویدیویی برای سال 2020

ساخت یک استوری بورد ویدیویی

ایده های ویدیویی تبلیغاتی اینستاگرام

فیلم های پس زمینه برای صفحه اصلی شما

ویدئوهای جلد فیس بوک: تنظیم ، اندازه ، ابعاد و مشخصات

چگونه می توان برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی استراتژیک گرفت

چگونه ویدیو از هر مرحله از سفر مشتری پشتیبانی می کند

های ,، ,فیلم ,بازاریابی ,یک ,ویدیویی ,می کنند ,فیلم های ,فیس بوک ,بیش از ,بیشتر از ,ویدیوی اجتماعی 1200٪ ,توجه داشته باشید

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Esteghlaliranam.ir طرح های گرافیکی kabutarechahi frectalopt اینجا همه چیز هست معرفي پکيج برقي آلپ مقالات دانشجویی و دانش آموزی دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و رایگان rosedlir نسیم عشق - شمیم مریم