فیس بوک روزانه 1.28 میلیارد کاربر فعال را به خود جلب می کند ، بنابراین تعجب آور نیست که بازاریابان به سمت آن جذب شده اند. فقط تعداد مخاطبان ما نیستند که باعث می شود بسیاری از ما به بازی بپردازیم و بخش قابل توجهی از بودجه تبلیغاتی خود را به زاکربرگ بدهیم ، اما قرعه کشی واقعی توانایی هدف قرار دادن مخاطبان بسیار خاص است.

در این مرحله ، بیشتر بازاریابان چندین آواتار مشتری ایده آل دارند که با خیال راحت در پرونده های خود ذخیره می شوند. این منبع به خوبی تحقیق شده تجزیه و تحلیل دقیق افرادی است که می خواهیم به آنها برسیم. ما می دانیم که آنها چند سال دارند ، برای سرگرمی چه کاری انجام می دهند ، آخر هفته را چگونه می گذرانند و در چه وب سایت هایی خرید می کنند. تاکتیکهای هدف گیری مجدد به ما این قدرت را داده است که آنها را در وب دنبال کنیم. بازاریابی بیش از حد شخصی است.

فیس بوک به شما امکان می دهد از این اطلاعات برای ایجاد مخاطبان سفارشی استفاده کنید و هزینه جذب مشتری را کاهش دهید. این تبلیغات مقرون به صرفه است ، و همزمان با مراجعه بیشتر مشاغل به این سیستم عامل ، فیس بوک همچنان به بهبود ویژگی های تبلیغاتی خود ادامه می دهد.بهترین شبکه های تبلیغات ویدیویی برای دسترسی به مخاطبان ایده آل شما
اگر از قبل می دانید که چه می کنید و به دنبال یک سازنده تبلیغات ویدیویی در فیس بوک هستید ، را بررسی کنید. استفاده از الگوهای ما بسیار آسان است و می توانید به صورت رایگان شروع به کار کنید.

اگر می خواهید درمورد آنچه باید درباره تبلیغات ویدیویی فیس بوک بدانید ، تفکیک جزئیاتی انجام دهیم ، بیایید غواصی کنیم.

اهداف تیزر تبلیغاتی فیس بوک


اجرای آگهی بدون هدف مانند رانندگی از نیویورک به لس آنجلس بدون نقشه است. بله ، شما ممکن است سرانجام به آنجا برسید ، اما زمان شما خیلی بیشتر از زمان لازم است. برای هر کمپین تبلیغاتی یک هدف مشخص تعیین کنید و تصمیم بگیرید که چگونه ROI را اندازه گیری کنید.

فیس بوک به شما امکان می دهد برای تعدادی از عوامل مختلف که با اهداف شما همسو هستند ، بهینه سازی کنید ، از جمله:

بازدیدهای ویدئو. اگر هدف شما این است که فیلم خود را در مقابل هرچه بیشتر مردم قرار دهید ، یک هدف خوب است.
آگاهی از برند فیس بوک تبلیغاتی با این هدف را به طور مستقیم به دنبال افرادی می گذارد که به آن پاسخ می دهند.
رسیدن. به خودی خود ، دستیابی مفیدترین هدف نیست ، اما اگر یک کمپین آگاهی را اجرا می کنید ، یک آزمایش جالب خواهد بود.
برنامه نصب شد اگر تبلیغی را اجرا می کنید که به یک برنامه مرتبط است و می خواهید بارگیری را تشویق کنید ، این یک هدف عالی برای بهینه سازی است.
ترافیک کلیک کنید. برای رانندگی افراد به یک صفحه فرود عالی است.
تعهد. این برای افزایش آگاهی و شروع مکالمات مفید است.
نسل سرب. آیا هدف شما دریافت هرچه بیشتر لید است؟ این هدف تبلیغ شما را تنظیم می کند تا به شما در دریافت ایمیل کمک کند.
تبدیل. اقدامات خاصی مانند بازدید از وب سایت را که منجر به تبدیل می شود ، پیگیری کنید. برای لیست سازی یا ثبت نام در یک رویداد از طریق تبلیغات عالی است.
فروش کاتالوگ محصولات. اگر هدف شما فروش واقعی محصولات از طریق فیس بوک است ، این هدف شماست.
بازدید از فروشگاه. آیا می خواهید مشتریان بالقوه را به فروشگاه الکترونیکی خود جذب کنید؟ سبک تبلیغات خود را پیدا کرده اید.
هدفی را انتخاب کنید که به شما کمک کند به اهداف خود برسید. هر یک برای به حداکثر رساندن ROI و کاهش هزینه خرید طراحی شده است. فیس بوک می خواهد به شما کمک کند تا به اهداف خود برسید ، زیرا این بدان معناست که باز خواهید گشت و به طور بالقوه سهم بیشتری از بودجه خود را در اختیار شما قرار می دهد.

مشخصات تیزر تبلیغاتی فیس بوک


قبل از اینکه غواصی کنیم و به شما نشان دهیم چگونه می توانید یک تبلیغ ویدیویی در Facebook ایجاد کنید ، اجازه دهید مشخصات تبلیغات را مرور کنیم. پایبندی به این موارد ، تبلیغات تبلیغاتی شما را برای موفقیت رقم می زند.

قالب و وضوح

فیس بوک از چندین قالب ویدیویی مختلف ، از جمله 3g2 ، avi ، mp4 و mpg پشتیبانی می کند. برای لیست کامل همه قالب های پشتیبانی شده ، لیست جامع فیس بوک را بررسی کنید.

پس از اطمینان از پشتیبانی از قالب خود ، ویدیو را در Facebook بارگذاری کنید. برای بهترین نتیجه ، فیلم با کیفیت بالا همه چیز را برنده می کند.

بهترین دوربین برای فیلم های تبلیغاتی

نسبت ابعاد

اطمینان حاصل کنید که مشخصات تبلیغات ویدیویی فیس بوک شما به راحتی خراب شده است! از نظر فنی ، اگر بیشتر مخاطبان شما احتمالاً تبلیغ شما را روی میز کار مشاهده می کنند ، از نسبت 9:16 استفاده کنید. اگر این کار را انجام دادید ، اطمینان حاصل کنید که قسمت های اصلی در 2: 3 قابل مشاهده هستند ، زیرا فیلم به این ترتیب در تلفن همراه ظاهر می شود.

صادقانه بگویم ، بهتر است از ابتدا برای تلفن همراه بهینه سازی کنید. می توانید از نسبت 2: 3 یا 4: 5 استفاده کنید تا مطمئن شوید ویدیوی شما به زیبایی ارائه می شود.

حجم فایل

وقتی صحبت از اندازه پرونده می شود ، فیس بوک از پرونده های حداکثر 1.75 گیگابایتی پشتیبانی می کند ، اما بگذارید صادقانه بگویم ، تنها تبلیغ موفق که Mission Impossible: Ghost Protocol بود ، بزرگ بود. بیشتر ما بودجه لازم را نداریم که تام کروز از محصولات خود برای نجات جهان استفاده کند (دوباره).

طول

در حالی که طول ویدئوی شما واقعاً به خود شما بستگی دارد ، فیلم های کوتاه تر دارای نرخ بازدید بالاتری هستند. در نهایت ، تنها راه برای اینکه بفهمید چیزی برای مخاطب شما مفید است ، آزمایش آن است. اگر مطمئن هستید که یک آموزش ده دقیقه ای بینندگان را مجبور می کند برای رویداد بعدی شما ثبت نام کنند ، باید این فرضیه را آزمایش کنید! یک کمپین تبلیغاتی محدود اجرا کنید و نتایج را تحلیل کنید.

مانند سایر موارد در بازاریابی ، آماری که به اشتراک می گذاریم ضد گلوله نیستند ، اما نقطه شروع خوبی برای آزمایشات خود هستند.

راهنمای تبلیغات ویدیویی فیس بوک


این فقط نیازهای فنی نیست که باید از آن آگاهی داشته باشید. فیس بوک نسبت به آنچه تبلیغات شما می تواند و شامل نمی شود ، دارای رهنمودهای ت گذاری نسبتاً سختگیری است. می توانید دستورالعمل های کامل تبلیغات فیس بوک را در اینجا مشاهده کنید ،

گرچه بیشتر آن باید عقل سلیم باشد.

نحوه راه اندازی فیس بوک
تبلیغات ویدیویی
راه اندازی تبلیغات ویدیویی فیس بوک بسیار ساده است. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

1. وارد شوید و حساب تبلیغات فیس بوک خود را تنظیم کنید

وارد حساب فیس بوک مرتبط با صفحه کسب و کار خود شوید ، سپس روی فلش در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید تا منوی کشویی باز شود.
<<ایجاد تبلیغات>> را انتخاب کنید. اگر هنوز حساب تبلیغات Facebook خود را تنظیم نکرده اید ، از شما خواسته می شود این کار را انجام دهید. فقط دستورالعمل ها را دنبال کنید و پس از پایان کار به این قسمت برگردید.

2. هدف درست را انتخاب کنید

هدفی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با کمپین تبلیغاتی شما داشته باشد. برای کمپین آزمایشی خود ، نماهای ویدیویی را انتخاب کردم.
وقتی تصمیم گرفتید هدف شما چیست ، نام کمپین خود را بگذارید و روی <<ادامه>> کلیک کنید. مطمئن شوید نام شما چیزی منطقی است. برای ساده تر کردن خط ، می توانید هدف خود را برای آن در نام قید کنید.

3. مخاطبان سفارشی خود را ایجاد کنید

این جایی است که فیس بوک واقعاً به شکل خاص خودش در می آید.
می توانید از مخاطبان یک کمپین قبلی استفاده کنید یا مخاطبان سفارشی خود را ایجاد کنید.


این نوع هدف گذاری دقیق است که تبلیغات فیس بوک را بسیار موثر می کند. اگر قبلا پیکسل های ردیابی فیس بوک را نصب کرده اید ، می توانید مخاطبان سفارشی خود را با یک پرونده مشتری موجود مطابقت دهید ، بازدید کنندگان وب سایت را هدف قرار دهید یا تبلیغات را به مخاطبی تحویل دهید که قبلاً با محتوای فیس بوک شما درگیر شده است.

همچنین می توانید افراد را بر اساس عواملی مانند جمعیتی ، موقعیت مکانی یا علایق خود لحاظ یا حذف کنید. از تحقیقات آواتار مشتری خود برای غواصی عمیق و شناسایی افرادی که به احتمال زیاد مشتری می شوند استفاده کنید.

4. قرار دادن آگهی

پس از ایجاد مخاطب هدف ، انتخاب کنید که دوست دارید فیس بوک در چه مکان هایی تبلیغات خود را قرار دهد.

فیلم های پس زمینه برای صفحه اصلی شما
یا می توانید به فیس بوک اجازه دهید آنها را به صورت خودکار قرار دهد ، یا می توانید در جایی که تبلیغات شما ظاهر می شود ویرایش کنید. اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید ، ایده خوبی است که با جایگذاری های خودکار شروع کنید. به نفع فیس بوک است که تبلیغات خود را در مقابل مجموعه های مناسب کره کره چشم قرار دهید.

5. بودجه تعیین کنید

چقدر راحت در این کمپین هزینه می کنید؟ شما می توانید بودجه روزانه یا بودجه مادام العمر تعیین کنید که پروژه نمی تواند بیش از حد باشد.
برای جلوگیری از کنترل هزینه های احتمالی ، یا یک بودجه روزانه با تاریخ شروع و پایان مشخص برای تبلیغ تعیین کنید ، یا بودجه مادام العمر را تعیین کنید.

6. آنچه در قالب شما است
شما می توانید تبلیغ خود را به صورت یک ویدیو ، نمایش اسلایدی یا بخشی از چرخ فلک با 2 یا چند فیلم دیگر نمایش دهید.

فیس بوک اخیراً گزینه جدید تمام صفحه را برای کاربران تلفن همراه اضافه کرده است. Canvas Ads تمام صفحه برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده و با چند هدف مختلف تبلیغات به خوبی کار می کند.

7. فیلم خود را اضافه کنید

وقت آن است که قطعه مقاومت را اضافه کنیم. فیلم را از رایانه بارگذاری کنید یا از کتابخانه خود استفاده کنید.
پس از بارگذاری ویدیو ، می توانید متن را از طریق کادر در گوشه پایین سمت چپ اضافه کنید و پیش نمایش تبلیغات را در کادر در گوشه سمت راست پایین اضافه کنید.

وقتی از شکل ظاهری آگهی راضی بودید ، "مکان سفارش" را بزنید و دیگر خوب نیستید!

نکات تبلیغاتی ویدیویی فیس بوک و
بهترین روشها
ساخت یک تبلیغ عالی کار سختی است. بعضی اوقات آرزو می کنید که یک چک لیست داشته باشید. به همین دلیل ما یکی را کنار هم قرار دادیم!

کوتاهش کن تبلیغات فیس بوک قطع کننده است. اگر می خواهید بیننده متوقف شود و توجه کند ، باید آن را کوتاه کنید. آگهی هایی که بین 30 تا 60 ثانیه کاهش پیدا می کنند با 44٪ بیشترین میزان تکمیل را دارند.

از متن استفاده کنید آیا می دانید 85 درصد از همه فیلم های فیس بوک با صدا خاموش تماشا می شوند؟ اگر تبلیغی فریبنده باشد ، کاربر ممکن است پیمایش را به اندازه کافی متوقف کند تا نگاهی دوباره به آن بیندازد. اطمینان حاصل کنید که آنها در واقع می توانند آنچه را که اتفاق می افتد درک کنند.

تبلیغات خود را روی پخش خودکار تنظیم کنید. بیشتر فیلم ها در فیس بوک به محض پیمایش کاربر به صورت خودکار شروع به پخش خودکار می کنند. این به آنها بهترین فرصت را می دهد تا مورد توجه قرار گیرند. مطمئن شوید که بهترین فیلم را به فیلم خود می دهید.

1-2 ثانیه اول توجه را به خود جلب کنید. فیلم خود را با صدای بلند شروع کنید. این می تواند یک انفجار واقعی ، یک سوال جذاب یا برخی از عناوین واقعا هیجان انگیز باشد. در این مرحله ، کاربر هنوز صدای خود را روشن نکرده است ، بنابراین شما فقط به تصاویر متکی هستید.

سریع به اصل مطلب برسید. تبلیغ زمان وافل نیست. ارزش را فوراً ارائه دهید و به بیننده بگویید که چه کارهایی باید بعد انجام دهد.

روی آنچه مخاطب شما نیاز دارد تمرکز کنید. بهترین تبلیغات آگهی هایی است که باعث می شود بیش از شانه های خود به دنبال بازاریاب خزنده ای باشید که شما را بهتر از خانواده خود می شناسد. آواتار خود را هنگام ایجاد تبلیغ کاملاً در ذهن داشته باشید و مستقیماً با او صحبت کنید. چیزی را ارائه دهید که فعالانه زندگی آنها را آسان کند.

تبلیغات را جذاب کنید. به یاد ماندنی ترین تبلیغات مستقیماً احساسات ما را تحت تأثیر قرار می دهد. بعضی ها خنده دار هستند. برخی دلخراش هستند. احساسی را که می خواهید تبلیغ شما در بینندگان شما ایجاد شود انتخاب کنید و از برخی روانشناسی و داستان سرایی اصلی برای هدایت آن به خانه استفاده کنید.

یک فراخوان واضح را وارد کنید. شخصی تبلیغ شما را تماشا کرد. حالا چی؟ CTA واضح به بیننده این امکان را می دهد که دقیقاً انتظار دارد در مرحله بعدی چه کاری انجام دهد ، خواه ثبت نام در یک وبینار ، انجام 60 جک پرش یا پیگیری صفحه شما.

55 آمار بازاریابی ویدیویی برای سال 2020

ساخت یک استوری بورد ویدیویی

ایده های ویدیویی تبلیغاتی اینستاگرام

فیلم های پس زمینه برای صفحه اصلی شما

ویدئوهای جلد فیس بوک: تنظیم ، اندازه ، ابعاد و مشخصات

چگونه می توان برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی استراتژیک گرفت

چگونه ویدیو از هر مرحله از سفر مشتری پشتیبانی می کند

، ,فیس ,بوک ,تبلیغات ,یک ,هدف ,فیس بوک ,خود را ,می توانید ,را به ,کنید که ,بودجه مادام العمر ,تلفن همراه بهینه

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

pikasoemart بارونه vistatarhit سلام دوست از سر دلتنگي مجله عمومی تودی یه مامان که نمیخواد فقط مامان باشه دانلود سریال خارجی مهندسی طور جامع ترین خبرنامه سئو