آیا می دانید بیش از 1.5 میلیارد نفر از YouTube استفاده می کنند؟ این بیش از یک سوم افرادی است که از اینترنت استفاده می کنند.

ما نیز در این مورد عادی نیستیم - روزانه بیش از یک میلیارد ساعت YouTube تماشا می کنیم. این چیزی است که تبلیغات ویدیویی YouTube را بسیار هیجان انگیز می کند.

شما می توانید مخاطبان زیادی و متنوعی داشته باشید که تبلیغات شما را از طریق یک کانال انجام دهند.بهترین ضبط کننده های وب کم: چگونه می توان از خود فقط با استفاده از وب کم فیلم گرفت

Google Ads ، حافظ YouTube ، انجام این کار را از طریق چند مرحله ساده آسان می کند - اما ما از خود جلوتر هستیم. زیرا قبل از شروع تنظیم جزئیات ، باید بفهمید چرا YouTube مکان مناسبی است.

دلیل شماره یک شما باید از YouTube استفاده کنید
تبلیغات ویدئویی
YouTube از طریق تلفن همراه در ایالات متحده به افراد بین تا 34 سال بیشتر از هر شبکه تلویزیونی از طریق هر کانال دسترسی دارد.

در حالی که استفاده از اینترنت همچنان به تلفن ها و رایانه های لوحی ما منتقل می شود ، تبلیغات برای افرادی که در آن قرار دارند باعث افزایش دسترسی شما و ایجاد این تبدیلات می شود.

علاوه بر این ، یوتیوب یکی از محبوب ترین سایت ها برای نوجوانان ، هزاره ها و سالمندان است - در مورد دستیابی به جمعیت متنوع از طریق همان بستر صحبت می کند.

و حتی اگر تبلیغات در YouTube ارزان تر از استفاده از Google AdWords است ، این دلیل شماره یک نیست که باید این کار را انجام دهید.

حتی این واقعیت نیست که تبلیغات YouTube می تواند در Google Display Network بزرگ Google نیز نمایش داده شود ، که شامل ضربه های بزرگ مانند شبکه دیزنی است.

دلیل شماره یک استفاده از تبلیغات ویدیویی YouTube این است:

هدف قرار دادن مخاطبان Google به شما امکان می دهد فوق العاده خاص شوید - حتی می توانید براساس سابقه جستجوی Google آنها را هدف قرار دهید.

چرا تیزر تبلیغاتی در یوتیوب این قدر مهم است؟

هرچه پیام شما مشخص تر شود ، تبدیلات شما بهتر است. آیا به احتمال زیاد به کسی که می داند چه چیزی را دوست دارید بله بگویید بیش از تبلیغ عمومی عمومی ، مانند نوع نوشیدنی های غیر الکلی که شرکت ها دائماً آن را پخش می کنند؟

ایجاد کمپین تبلیغاتی بعدی چند دقیقه طول می کشد
تبلیغات YouTube بخشی از adosphere Google است ، بنابراین برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی جدید خود ، به حساب Google Ads خود بروید و New campaign را انتخاب کنید.
در فهرست انتخاب نوع کمپین ، ویدئو را انتخاب کنید.


در مرحله بعد ، هدف تبلیغات تبلیغاتی خود را انتخاب کنید.

شما می توانید از بین موارد زیر انتخاب کنید:

نسل سرب
رانندگی در بازدید از وب سایت
برند و محصول خود را در معرض دید مردم قرار دهید
افزایش آگاهی در مورد برند خود و افزایش مخاطبان
بدون استفاده از پیشنهادهای از پیش تعیین شده YouTube ، خود به خود یک کمپین ایجاد کنید
سپس اهداف معمول آگهی را دنبال خواهید کرد:

تنظیم بودجه
تعیین تاریخ شروع و پایان کارزار خود
انتخاب تبلیغات شما در چه شبکه هایی نشان داده می شود
تصمیم گیری در مورد نمایش تبلیغات شما
هنگام مرور این گزینه ها ، گزینه هایی را انتخاب کنید که بهترین هدف کمپین و KPI اصلی شما را دنبال می کند - کمی بیشتر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

پس از تعریف مخاطبان و انتخاب مکان خود ، از شما خواسته می شود ویدیوی خود را اضافه کنید.

گوگل نیز این کار را بسیار آسان می کند.نمونه های شهادت تصویری: تبلیغات دهان به دهان بهترین تبلیغات است
می توانید ویدئو را از طریق آدرس اینترنتی YouTube اضافه کنید یا می توانید به YouTube بروید و فیلم خود را بارگذاری کنید.

پس از آن ، Google شما را در یک تأیید سریع کمپین راهنمایی می کند و شما آماده رفتن خواهید بود.

به همین راحتی می توان با تبلیغات ویدئویی موثر در بزرگترین (و محبوب ترین) پلتفرم ویدیویی جهان شروع کرد.

ایجاد یک کمپین یک چیز است ، اما ایجاد یک کمپین موفق که نتایج بزرگ داشته باشد چیز دیگری است. برای این کار شما به چند مورد مهم احتیاج دارید. بیا یک نگاهی بیندازیم.

کمپین تبلیغاتی YouTube خود را برای موفقیت تنظیم کنید
پر کردن فرم های آگهی Google با جزئیات لازم کافی نیست. یک کمپین موفق به یک پایه محکم نیاز دارد.

1. یک هدف واحد تعیین کنید که بتوانید اندازه بگیرید
ردیابی و اندازه گیری یک هدف واحد آسان است. شما خواهید فهمید که آیا آن را زده اید یا نه و اینکه برای بهبود نتایج دفعه بعد چه کاری باید انجام دهید.

بنابراین قبل از شروع کمپین تبلیغاتی ویدیویی YouTube:

درباره یک هدف واحد تصمیم بگیرید. میخوای چیکار کنی؟ آیا مشترکان بیشتری می خواهید؟ با پرداخت بیشتر مشتری؟ لیست ایمیل خود را 10٪ افزایش دهید؟ روشن شو
شاخص عملکرد اصلی (KPI) خود را تنظیم کنید. KPI واحدی را انتخاب کنید که با هدف شما مطابقت داشته باشد - اگرچه افزودن بیش از یک مورد می تواند وسوسه انگیز باشد ، اما نتایج شما را گنگ می کند و تفسیر آنها را دشوار می کند.
2-3 نتیجه مطلوب دیگر را ترسیم کنید. مبارزات خوب شما چیست؟ انتظار دارید چه نتایج مکمل را ببینید؟ لیستی از کسانی که در کنار KPI خود هستند تهیه کنید. چرا؟ اگر KPI خود را از دست داده اید اما به یکی از موارد دلخواه خود در خارج از پارک برخورد کرده اید ، این به شما نشان می دهد که از این سبک مبارزات چه نوع نتایجی را انتظار دارید.
دقیقاً نحوه اندازه گیری موفقیت را ترسیم کنید. موفقیت چگونه خواهد بود؟ چه زمانی KPI خود را اندازه گیری می کنید؟ این باید در کنار زمان اجرای کمپین شما باشد.
2. قالب تبلیغات مناسب را برای هدف خود انتخاب کنید
قالب های تبلیغاتی YouTube دارای سه طعم هستند - تبلیغات TrueView ، تبلیغات سپر و تبلیغات غیر قابل رد شدن.

کمپین تبلیغاتی خود را با انتخاب قالبی که مناسب ترین هدف شما باشد و از KPI شما پشتیبانی کند ، برای موفقیت تنظیم کنید.

من) تبلیغات TrueView
آیا آن تبلیغات قابل رد شدن را می شناسید که درست قبل از تماشای ویدیو در YouTube نمایش داده می شوند؟ این نوعی تبلیغ TrueView است.

تبلیغات TrueView می تواند بین 12 ثانیه تا 6 دقیقه اجرا شود.

این همان چیزی است که آنها را برای محتوای ویدئویی با سبک طولانی تر مانند دموی سرگرم کننده محصولات ، توصیفات مشتری و توضیح دهندگان مناسب می کند.

آنها در دو طعم وجود دارد.

تبلیغات TrueView

تبلیغات Discovery دقیقاً در زیر جستجوی YouTube یا در نوار کناری Up next results شما نشان داده می شوند - آنها با برچسب "Ad" از محتوای ارگانیک جدا شده اند.

شما فقط در صورتی تبلیغ را پرداخت می کنید که بیننده روی آن کلیک کند.

تکان دادن تبلیغ کشف شما

از قدرت تصویر کوچک استفاده کنید. تصویر بند انگشتی شما در اینجا بسیاری از کارهای سنگین را انجام می دهد. اثبات شده است که تصاویر کوچک با چهره و رنگ های قوی و مارک دار بخوبی کار می کنند و باعث افزایش حافظه می شوند.

نشان دادن ارزش در عنوان. با مشاهده ویدیوی شما ، بیننده چه چیزی به دست می آورد؟ آنها چه خواهند آموخت؟ چگونه محصول شما باعث بهتر شدن اوضاع می شود؟ از عنوان برای برقراری ارتباط استفاده کنید.
تبلیغات Discovery برای محتوای طولانی تر که یک دعوت به عمل خاص (CTA) را هدایت می کند بسیار مناسب است.

تبلیغات در جریان
تبلیغات در جریان قبل ، در حین یا بعد از یک ویدیوی YouTube نشان داده می شود. پس از پنج ثانیه ، بیننده گزینه پرش را پیدا می کند - به همین دلیل بسیار مهم است که توجه خود را از شروع کار جلب کنید.

تکان دادن تبلیغ در جریان شما:

یک داستان قوی بسازید. شما برای جلب توجه زمان محدودی دارید ، بنابراین روی ساخت یک داستان قدرتمند تمرکز کنید که بلافاصله تخیل بیننده را ضبط کند. بدون فشار.

در پنج ثانیه اول آنها را بگیرید. این فرصت شما برای جلب توجه مردم به ادامه تماشا است ، بنابراین قوی شروع کنید - بدون مقدمه ، فقط به محتوا بروید.
تبلیغات در جریان بسیار متنوع است. قانون 30 ثانیه ای آنها را برای فعالیت های تبلیغاتی منجر به تولید ، آگاهی عمومی از برند یا گسترش اخبار جدیدترین محصول شما مناسب می کند.

55 آمار بازاریابی ویدیویی برای سال 2020

ii) تبلیغات سپر
این تبلیغات فوق العاده کوتاه و غیر قابل رد شدن هستند که قبل از فیلم مشاهده می کنید - طول آنها فقط 6 ثانیه است. بر خلاف تبلیغات TrueView ، تبلیغات سپر به ازای هر هزار بار نمایش شارژ می شود.

اگرچه تبلیغات سپر بهترین موارد مستقل نیستند ، اما برای پشتیبانی از کمپین های تبلیغاتی ویدیویی YouTube بزرگتر که اجرا می کنید بسیار جذاب هستند.

در اینجا نحوه تبلیغ تبلیغات سپر خود آورده شده است:

با BANG برند خود شروع کنید. از آنجا که زمان بسیار محدودی دارید ، فوراً بزرگ شوید - و از رنگهای تجاری خود به طور برجسته استفاده کنید. این به بینندگان کمک می کند تا شما را به خاطر بسپارند.

آن را با یک کارزار مضمونی ثابت کنید. با استفاده از تصاویر و پیام های مشابه ، تبلیغات خود را در زمینه گسترده تر کمپین خود گره بزنید.
تبلیغات سپر برای افزایش آگاهی و سریع جلوه دادن چهره ، نام و رنگ مارک تجاری شما مناسب است.

III) تبلیغات غیر قابل رد شدن
تبلیغات غیرقابل رد 15 تا 20 ثانیه است و می تواند قبل از فیلم نمایش داده شود. یا اگر ویدیو بیشتر از 10 دقیقه باشد ، می توانند در اواسط جریان نمایش داده شوند.

تکان دادن تبلیغ غیر قابل رد شدن شما:

آن را به یاد ماندنی کنید. مانند آگهی 6 ثانیه ای ، سریعاً به سراغ گوشت بروید و با چیزی پیش بروید که برای بیننده شما مهم است.

کاری کن با ارزش شود. با استفاده از این نوع تبلیغات ، بین کاربر و ویدیویی که می خواهد ببیند قرار دارید. به همین دلیل این برداشت مهم است. تمرکز خود را بر روی مزایایی بگذارید که شناخت بهتر شما (و خرید از شما) به همراه خواهد داشت.
برای ایجاد تأثیر خوب و افزایش آگاهی از برند ، از تبلیغات غیر قابل رد شدن استفاده کنید.

3. نوع فیلم مناسب را انتخاب کنید


بهترین نوع ویدیو تبلیغاتی برای هدف شما چیست؟

اگر می خواهید رویداد بعدی یا دوره بزرگ خود را تبلیغ کنید ، یک فیلم تبلیغاتی می تواند کاملا مناسب باشد. یا اگر از تبلیغات TrueView برای هدایت بینندگان به صفحه ثبت نام محصول استفاده می کنید ، ممکن است یک ویدیوی مختصر توضیحاتی این کار را انجام دهد. فقط مطمئن شوید که نوع مکمل هدف باشد.

هر نوع ویدیویی را که انتخاب کنید ، می توانید از در عرض چند دقیقه تبلیغات ویدیویی YouTube با بازده بالا ایجاد کنید. ما همه چیزهایی را که برای شروع به کار نیاز دارید - از فیلم های انیمیشن با کیفیت بالا و کلیپ های انیمیشن گرفته تا الگوهای قابل تنظیم - در اختیار شما قرار می دهیم.

4. مخاطبان خود را هدف قرار دهید
این آخرین قسمت از معما است و برای موفقیت در کمپین تبلیغات ویدیویی YouTube مهم است.

قبل از شروع به ایجاد مخاطب هدف خود ، تمام تحقیقات موجود خود را انجام دهید. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟

از نظرسنجی ها ، نظرسنجی ها و داده های خدمات مشتری که در 6-12 ماه گذشته جمع آوری کرده اید استفاده کنید. بر روی 20-30٪ مشتریان بهترین تبدیل کننده خود تمرکز کنید و یک نمایه مبتنی بر داده بر روی آنها ایجاد کنید. از جمله اطلاعات دموگرافیک مانند سن استفاده کنید اما بر روی داده های خاص رفتار مانند علایق و وابستگی ها تمرکز کنید.نوشتن اسکریپت ویدیویی 101: مبانی ، مثالها و الگوها

بعد ، از این داده ها برای شروع ساختن نمایه مخاطبان هدف Google Ads خود برای این کمپین استفاده کنید.

استفاده از علایق و اطلاعات جمعیتی برای ایجاد نمایه

داده های جمعیتی می تواند یک روش خوب و گسترده برای محدود کردن مخاطبان بالقوه را به شما ارائه دهد.

برای شروع محدود کردن موارد ، از داده های جمعیتی که تاکنون جمع آوری کرده اید استفاده کنید.
وقتی مخاطبان خود را محدود کردید ، وقت آن است که با هدف گذاری علاقه مشخص شوید.

قرابت و عادت های ما تصمیمات را پیش می برد. بنابراین از اطلاعات مشتری که قبلاً آماده کرده اید استفاده کنید تا به برخی از نکات خاص بپردازید.
کار شما با ساختن مخاطبان شما پایان نمی یابد. باید ویدیوی خود را در جایی قرار دهید که آن را ببینند.

55 آمار بازاریابی ویدیویی برای سال 2020

ساخت یک استوری بورد ویدیویی

ایده های ویدیویی تبلیغاتی اینستاگرام

فیلم های پس زمینه برای صفحه اصلی شما

ویدئوهای جلد فیس بوک: تنظیم ، اندازه ، ابعاد و مشخصات

چگونه می توان برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی استراتژیک گرفت

چگونه ویدیو از هر مرحله از سفر مشتری پشتیبانی می کند

، ,تبلیغات ,یک ,youtube ,استفاده ,های ,خود را ,می کند ,استفاده کنید ,انتخاب کنید ,استفاده از ,تبلیغات ویدیویی youtube ,تبلیغاتی ویدیویی youtube ,برای موفقیت تنظیم

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود کتاب درسی سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست(HSE) تهران المنت سازنده انواع المنت های حرارتی نیمه روز جوشیار ،یار و همراه صنعت ایران زمین مدرسه شهید بهشتی رودهن ganuskhiale اگر با من نبودش هیچ میلی...چرا ظرف مرا بشکست لیلی ؟ اینکوگراف اسکلت فلزی