در یک دنیای کامل ، مشتری ایده آل شما به طور غریزی می داند شما کی هستید و چرا محصول شما برای آنها مناسب است. هیچ سفر طولانی مشتری وجود ندارد و هیچ شب آخر با مقایسه راه حل خود با راه حل رقیب خود نمی گذرانید.

در این دنیای ناقص (و کمتر وحشتناک) ، که پیام های بازاریابی به ذهن شما خطور نمی کند ، هر زمان که چیز جدیدی می خریم ، باید در مسیر سفر مشتری قدم برداریم.

سفر تصمیم مشتری چیست؟
سفر مشتری بسیار شبیه به یک ماجراجویی قدیمی است. در ابتدا ، یک نقطه درد وجود دارد. چیزی در زندگی شما کاملاً درست نیست. بگذارید بگوییم شما واقعاً چای نوشیدن را دوست دارید.

می توانید به فروشگاه بروید و چای با نام تجاری x ، y یا z خریداری کنید. این مرحله آشنایی است. شما می دانید که این راه حل ها یا از طریق تبلیغات ، مکالمه ، مقاله یا توصیه های بی پایان خاله سو وجود دارد.

تلفن خود را بیرون می کشید و شروع به تحقیق می کنید. این زمانی است که شما در مورد Awesome Tea می خوانید (یک مارک واقعی نیست.) شما هرگز در مورد آن چیزی نشنیده اید ، اما هنگامی که به نقد و بررسی و فیلم های YouTube می پردازید ، و در مورد کاربردهای مختلف آن اطلاعات کسب می کنید ، به سه گزینه اصلی شما راه می یابد .

شما مطالب بیشتری می خوانید. شما یک ویدیوی جعبه گشایی را در YouTube تماشا می کنید و فقط دیدن تیم Awesome Team تمایل بیشتری به تجربه آن دارید.

شما تصمیم می گیرید و خرید خود را انجام می دهید. در حالی که منتظر سفارش خود هستید ، فقط مطمئن شوید که تصمیم درستی گرفته اید ، مطالب بیشتری در اطراف محصول می خوانید. وقتی بسته بالاخره رسید ، شما اولین فنجان را درست می کنید. خیلی خوب است

گویی با افسون ، از تیم بازاریابی محتوا ایمیلی دریافت می کنید که از شما برای خرید تشکر می کند و در مورد روش های دیگری که می توانید از Awesome Tea استفاده کنید به شما می گوید. طی چند ماه آینده ، آنها مطالب جالب تری در مورد نوشیدنی های گرم و موارد استفاده برای محصول برای شما ارسال می کنند. با شروع اتمام ، آنها کوپن خرید بعدی شما را برای شما ارسال می کنند. شما سفارش بعدی خود را می گیرید و شروع می کنید به دوستان خود در مورد چای عالی Awesome Tea بگویید ، و تبدیل به یک مدافع برند می شوید.
به طور خلاصه این سفر مشتری است. یک مسیر کاملاً واضح برای خرید وجود دارد. شما در پنج مرحله آگاهی ، آشنایی ، ملاحظه ، خرید و وفاداری حرکت می کنید. متأسفانه ، دیگر این ساده نیست.

ظهور رسانه های اجتماعی نحوه تعامل برندها و مشتریان را دگرگون کرده است. سفر تصمیم مشتری یک مسیر نیست ، یک چرخه است. ما همیشه در قسمت های مختلف آن هستیم ، زیرا اطلاعات و فیلم هایی که با آنها روبرو می شویم ما را به جلو می کشانند یا ما را عقب می رانند.

این روزها به طور مداوم به اطلاعات دسترسی داریم. تبلیغات هدفمند شما را در اینترنت دنبال می کنند. ایمیل های بازاریابی صندوق ورودی شما را پر می کند. دوستان و همکاران از جدیدترین چیزهایی که خریده اند برای شما صحبت می کنند و تأثیرگذارانی که دنبال می کنید اطلاعات مربوط به ابزارها و محصولاتی را که استفاده می کنند به اشتراک می گذارند.

سفر هرگز پایان نمی یابد. هنگامی که مشتری به مرحله وفاداری رسید و شروع به توصیه محصول شما کرد ، هنوز به مرحله آخر جادویی که در آن برای همیشه بماند نرسیده اند. به همین دلیل بازاریابان استراتژی های نگهداری مانند جوایز وفاداری ، معاملات ویژه برای مشتریان فعلی و پرورش توالی های کمپین ایمیل را ایجاد می کنند تا محصول خود را در ذهن شما تازه نگه دارند.

پشتیبانی از سفر مشتری
مشتری قرار نیست خودش راه خودش را بگذراند. در هر مرحله ، آنها برای راهنمایی و پشتیبانی از روند تصمیم گیری آنها به انواع مختلف محتوا نیاز دارند و ویدئو بهترین وسیله برای انجام این کار است! بگذارید مرحله به مرحله آن را خراب کنیم!

اطلاع
مرحله آگاهی می تواند مشکل باشد. مشتری بالقوه شما هنوز به دنبال چیزی برای خرید نیست اما نیاز فزاینده ای دارد.

استراتژی شما در این مرحله باید شناسایی شخصیت خریدار مشتری و پیگیری آن باشد. علایق ، نوع محتوای مصرفی و انگیزه آنها برای خرید را درک کنید.

بهترین نوع محتوا برای این مرحله اولیه ، محتوای کم تعهد و آموزنده است که با در نظر گرفتن مشتری ایده آل شما طراحی شده است. هدف این است که مارک خود را در جایی که با آن مواجه می شوند قرار دهید. یکی از راه های انجام این کار ایجاد محتوای مهیج و مرتبط ایجاد شده در اطراف علایق مشترک شما است.
در این ویدئو ، دو عضو تیم به اولین سفر دوچرخه سواری کوهستان خود می روند و داستان هایی راجع به تجربه خود به اشتراک می گذارند. هیچ اشاره ای به محصولات یا چرخ دنده خاص نشده است. در عوض ، این ویدئو عشق مشتری ایده آل آنها را به فضای باز پذیرفته است.

هدف این است که برند خود را در مقابل مشتری ایده آل خود قرار دهید. بسته به محصول خود ، می توانید موارد زیر را نیز ایجاد کنید:

فیلم های الهام بخش
اینفوگرافی های جالب برای س questionsالاتی که دارند
فیلم های خنده دار که به شوخ طبعی مشترک شما ضربه می زنند
فیلم های نظر در مورد موضوعات مشترک مورد علاقه
خارج شوید و آن ارتباط را برقرار کنید.

آشنایی
شما خود را معرفی کرده اید و مشتری بالقوه شما می داند شما کی هستید. در این مرحله ، محتوای پشتیبانی کننده شما باید کمی عمیق تر شود.

لیستی از س questionsالات مشتریان خود را ایجاد کنید و فیلمهایی بسازید که به آنها پاسخ می دهد و هربار روی یک سوال تمرکز کنید. چند گزینه مختلف که شامل محصول شما هستند را ارائه دهید ، اما کاملاً روی آن تمرکز نکنید. این باعث ایجاد اعتماد می شود. این مشتری را به شما معرفی می کند

در حالی که به آنها نشان می دهید علاقمند هستید به جای اینکه فقط به محصول خود فشار بیاورید ، به آنها کمک کنید تا بهترین راه حل را پیدا کنند. این بهترین عملکرد برای مارک هایی است که چیزی بیش از قیمت رقابت نمی کنند.

با قالب ویدئو بازی کنید. می توانید فیلم ها ، راهنماها یا حتی پیش پرده های چگونگی ایجاد را ایجاد کنید.

توجه
مشتری کاملاً مطمئن است که آنچه را که نیاز دارد دریافت کرده اید. در حال حاضر ، شما در حال رقابت با مارک های دیگر در لیست گزینه های برتر آنها هستید. پشتیبانی از محتوای این مرحله تمام تمایز شما از گروه است.

آموزش های ویدئویی کوتاه ایجاد کنید و به مشتریان بالقوه نشان دهید که چگونه محصول شما مشکلات آنها را حل می کند. برای کارآیی بیشتر این موارد ، توصیفات مشتریان واقعی را درج کنید. اضافه کردن یک مقدار شواهد اثبات اجتماعی به آنها یادآوری می کند که محصول شما توسط همتایان خود آزمایش شده است.

همچنین می توانید مطالعات موردی ویدئویی ایجاد کنید که مزایای استفاده از محصول شما را برجسته کند و داده های واقعی را از مشتریان خود به اشتراک بگذارید. این سبک ویدئو به ویژه اگر نتایج ملموس مرتبط با یک داستان موفقیت را به اشتراک بگذارید بسیار کارآمد است. اعداد مهم هستند ، اما نکته اصلی فروش این واقعیت است که محصول شما به مشتری دیگری کمک کرد تا به آرزوی خود برسد.

بیشتر خریدها در روایت اصلی زندگی ما قرار می گیرد. یک جفت کفش مخصوص دویدن فقط کفش نیست. آنها وسیله ای برای تناسب اندام و زندگی در زندگی دلخواه شما هستند. از ویدئو استفاده کنید تا به مشتریان بالقوه نشان دهید چگونه محصول شما با داستان زندگی آنها متناسب است.

به یاد داشته باشید ، این بزرگ است! هر ویدئویی که برای این مرحله ساخته شده است ، باید یک دعوت به عمل قوی داشته باشد.

خرید
برای محصولات پیچیده تر ، فیلم های مختصر توضیحاتی که مشتری را از هر مرحله عبور می دهد ، می تواند واقعاً مفید باشد.

هدف اصلی شما در اینجا این است که مشتری از گزاف گویی جلوگیری کرده و او را از طریق چند مانع آخر راهنمایی کنید. حامی و شفاف باشید و آن راه حل ها را برجسته کنید. خرید چیزهایی می تواند یک درد باشد. وظیفه شما ایجاد انگیزه در مشتری از طریق درد است تا او بتواند پاداش خود را بگیرد.

وفاداری
پرورش وفاداری بلافاصله پس از خرید شروع می شود. چندین روش مختلف برای ساختن یک برنامه وفاداری وجود دارد - از طریق امتیاز ، تمبر ، کوپن یا حتی از طریق برنامه های پولی (مانند Amazon Prime). در هر یک از این موارد می توان از ویدئوها برای افزایش وفاداری مشتری استفاده کرد. به عنوان مثال ، می توانید یک ویدیوی تشکرآمیز ایجاد کنید که از مشتری برای خریدش تشکر می کند و به او می گوید چه اتفاقی می افتد بعدی. در حالت ایده آل ، شما یک کمپین پرورش ایمیل در CRM خود دارید (مدیریت ارتباط با مشتری) که آماده پشتیبانی آنها و شروع به ایجاد وفاداری است.

ویدئو ابزاری عالی برای استفاده در طول فعالیت های پرورشی است. شما می توانید راهنماهای پیشرفته ای ایجاد کنید که به مشتریان شما نشان دهد چگونه می توانند بیشترین استفاده را از محصول شما ببرند. این برجستگی شما به تجربه آنها را برجسته می کند و باعث ایجاد اعتماد می شود.

همچنین می توانید ویدیوهایی پیرامون به روزرسانی محصول و سایر داستان های موفقیت مشتری ایجاد کنید.

55 آمار بازاریابی ویدیویی برای سال 2020

ساخت یک استوری بورد ویدیویی

ایده های ویدیویی تبلیغاتی اینستاگرام

فیلم های پس زمینه برای صفحه اصلی شما

ویدئوهای جلد فیس بوک: تنظیم ، اندازه ، ابعاد و مشخصات

چگونه می توان برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی استراتژیک گرفت

چگونه ویدیو از هر مرحله از سفر مشتری پشتیبانی می کند

، ,های ,مشتری ,یک ,ایجاد ,محصول ,خود را ,محصول شما ,می کنید ,می توانید ,ایجاد کنید ,باعث ایجاد اعتماد

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سیال مانکن alinazari koliyat intelcor98 تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. shabnamibaran فایل داک قشم به یاد نرگس روش تحقیق