تبلیغات ویدئویی مرز جدید است. فناوری سریع و اینترنت سریع همان نوع دسترسی را به مشتریانی که قبلاً متعلق به افراد معدودی بودند که توانایی نمایش تبلیغات گران قیمت در صفحه های بزرگ (و کوچک) در سراسر جهان را داشتند ، به مشاغل کوچک می داد.

اکنون هر بازاریابی که بتواند یک آگهی ویدیویی هوشمندانه و نشاط آور ایجاد کند ، امکان دسترسی به مشتری را در مکان های خود دارد. چطور؟ با شبکه های تبلیغاتی ویدیویی و تبادلات.

شبکه تبلیغات ویدیویی چیست؟
تبلیغات ویدئویی شبکه های اجتماعی در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک و توییتر از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار هستند زیرا روشی مقرون به صرفه و آسان برای ارتباط با مخاطبان گسترده و هدفمند است.

اما تبلیغات ویدئویی بیشتر از رسانه های اجتماعی است و در اینجا شبکه ها و مبادلات تبلیغات ویدیویی وارد می شوند.

ایجاد معاملات آگهی با تبلیغ کنندگان منفرد ، کارهای اداری و مذاکره زیادی را می طلبد. با این وجود یک شبکه ویدیویی فضای موجودی انبوه را خریداری می کند و به دلیل اندازه آنها از نرخ مطلوب تری برخوردار می شود ، بنابراین هنگام استفاده از آنها شما را با فضای تبلیغاتی در مکان های مختلف به دلیل استرس (و پول) بسیار کمتر ، متصل می کنند. .

در شبکه تبلیغات ویدیویی به دنبال چه چیزی باشم؟
چگونه شبکه تبلیغات ویدیویی را انتخاب می کنید؟ به دنبال چه ویژگی هایی می گردید؟ هنگام انتخاب شریک عالی ، اطمینان حاصل کنید که آنها می توانند این سه کار را انجام دهند:

1. مخاطب سازی پیشرفته

سکویی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد مخاطبان خود را مشخص کنید. به دنبال سیستم عامل هایی باشید که به شما امکان می دهند تبلیغات را بر اساس الگوی رفتاری و مکانی مخاطبان نشان دهید و از هدف گذاری مجدد پشتیبانی کنید.

نمایش تبلیغات مرتبط بر میزان تبدیل شما تأثیر می گذارد و به شما در کاهش هزینه تبلیغات کمک می کند.

11 ایده ویدیو تبلیغاتی برای کسب و کار شما

2. پشتیبانی از تمام دستگاه ها و فرمت ها

ما اطلاعات و رسانه ها را در انواع دستگاه ها مصرف می کنیم و امکان دسترسی به افرادی که وقت خود را می گذرانند بسیار مهم است.

شبکه ای را انتخاب کنید که از قالب ها و دستگاه های مختلف ویدیویی پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد طول و مکان های مختلف تبلیغ را آزمایش و آزمایش کنید.

3. تحلیلی قوی

سکویی را انتخاب کنید که به شما امکان دسترسی کامل به تمام داده های عملکردی شما را می دهد ، بنابراین می توانید به جای اینکه به روش chuck-it-at-the-wall-and-see-what-sticks تکیه کنید ، استراتژی خود را به طور فعال بهبود ببخشید.

بازاریابی ویدئویی هنوز هم تا حد زیادی به آزمون و خطا متکی است. شما بر اساس تحقیق یک آگهی درست می کنید ، آن را در آن قسمت قرار می دهید و سپس بر اساس نتایج تنظیم می کنید. اما برای جمع آوری و درک واقعی نتایج ، شما نیاز به تجزیه و تحلیل قدرتمندی دارید که به شما کمک می کند رفتار را به الگوهایی تقسیم کنید که می توانید تفسیر کنید.

بهترین شبکه های تبلیغاتی ویدیویی
و مبادلات
بیایید نگاهی به شبکه ها و تبادلات تبلیغات ویدیویی مختلف بیندازیم و ببینیم آنها چه پیشنهادی دارند.

BrightRoll
BrightRoll برای هدف قرار دادن مخاطبان به داده های یاهو متکی است و مشتریانی مانند Ikea ، Kellog's و L'Oreal را به خود می بالد. دو سرویس اصلی ارائه می دهد: برنامه نویسی و مبادلات DSP.

پردازش سیگنال دیجیتال (DSP) به شما امکان دسترسی به داده های کاربر یاهو را می دهد تا بتوانید مخاطبان هدف بهتری ایجاد کنید. این برنامه از دستگاه های مختلف پشتیبانی می کند و امکان هدف گیری مخاطبان و ردیابی کمپین را در زمان واقعی فراهم می کند. این صرافی فضای تبلیغاتی موجودی با کیفیت بالا را در بین شرکای معتمد ارائه می دهد.

اگر مخاطبان ایده آل شما به طور منظم از یاهو استفاده می کنند ، استفاده از BrightRoll می تواند یک تصمیم هوشمندانه باشد.

چگونه می توان با استفاده از کمپرسور فیلم ، اندازه پرونده های بزرگ دیوانه را کاهش داد

دابل کلیک کنید
DoubleClick پاسخ Google به BrightRoll است ، با استفاده از داده های اختصاصی Google برای ارائه انتخاب گسترده ای از محصولات تبلیغاتی مختلف. DoubleClick از دستگاه های مختلف پشتیبانی می کند و می تواند به سیستم عامل های مختلفی از جمله برنامه های تلفن همراه و تبلیغات صوتی دسترسی پیدا کند.

این توسط داده های Google تأمین می شود ، بنابراین اگر Google موتور جستجو برای مخاطبان ایده آل شما باشد ، شبکه تبلیغات ویدیویی DoubleClick قطعاً ارزش دیدن دارد.

IndexEchange
IndexExchange یک بازار تبلیغات جهانی است. این ایده حول ایده شفافیت ساخته شده است ، بنابراین شرکت ها فضای تبلیغاتی را در زمان واقعی می فروشند و شما می توانید دقیقاً آنچه را که دریافت می کنید ببینید. مشتریان آنها شامل The Economist ، Business Insider هستند. و تلگراف. اگر به دنبال مبادله ای با کاربرد آسان هستید که نیازی به سرمایه گذاری هنگفتی از طرف شما نداشته باشد ، IndexExchange مکان خوبی برای شروع است.

یوم
YuMe از بینش مخاطب داده محور برای کمک به بازاریابان برای رسیدن به بخشهای ایده آل مخاطبان خود استفاده می کند. آنها از چندین صفحه نمایش ، از جمله دسک تاپ ، تلویزیون و موبایل پشتیبانی می کنند و از فناوری اختصاصی برای ارتباط شما با افراد مناسب استفاده می کنند.

بهترین میکروفون برای کلیپ های تبلیغاتی

یکی توسط AOL
One by AOL بر روی سادگی و بینش قدرتمند مخاطبان تمرکز دارد تا به شما کمک کند با تبلیغات ویدئویی خود کارایی بیشتری داشته باشید. این برنامه با هزاران برنامه تلفن همراه یکپارچه شده و به شما امکان دسترسی به بخش فوق العاده مهم مخاطبان را می دهد.

همه چیز در مورد کمک به شما برای رسیدن به مخاطبان خود در جایی که هستند هستند ، حتی اگر این مورد از طریق چندین دستگاه باشد. آنها از ترکیبی از داده های AOL و Verizon برای کمک به شما در درک مخاطبان و دستیابی به آنها به طریقی که واقعاً مفید است استفاده می کنند.

غواصی در دنیای شبکه های تبلیغات ویدیویی و مبادلات
با داشتن گزینه های بسیار زیاد (و غالباً طاقت فرسا) ، تشخیص اینکه کدام شبکه تبلیغات یا صرافی برای شما مناسب است دشوار است. اولین قدم این است که درک کنید مشتریان شما از کدام ارائه دهندگان استفاده می کنند.

اکثر ما در اینجا کاربران بسیار سخت گوگل هستیم ، بنابراین اگر مخاطبان ایده آل شما را تشکیل دهیم ، تلاش برای دسترسی به ما با استفاده از داده های Yahoo سخت تر خواهد بود. مشخص کنید که افراد شما از چه ابزارها و سایتهایی استفاده می کنند ، سپس شبکه ای را پیدا کنید که به شما امکان می دهد در آنجا به آنها دسترسی پیدا کنید.

هر کاری که می کنید ، به کسی که تبلیغات تلفن همراه نمی فروشد رضایت ندهید. مخاطبان شما زمان زیادی را روی دستگاه های تلفن همراه می گذرانند و برای اینکه تبلیغات شما واقعاً کارساز باشد باید بتوانید در آنجا به آنها دسترسی پیدا کنید.

55 آمار بازاریابی ویدیویی برای سال 2020

ساخت یک استوری بورد ویدیویی

ایده های ویدیویی تبلیغاتی اینستاگرام

فیلم های پس زمینه برای صفحه اصلی شما

ویدئوهای جلد فیس بوک: تنظیم ، اندازه ، ابعاد و مشخصات

چگونه می توان برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی استراتژیک گرفت

چگونه ویدیو از هر مرحله از سفر مشتری پشتیبانی می کند

، ,های ,تبلیغات ,مخاطبان ,شبکه ,ویدیویی ,به شما ,می دهد ,تبلیغات ویدیویی ,می کند ,شما امکان ,شبکه تبلیغات ویدیویی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مطالب اینترنتی تریلرها - معرفی تریلر های بازی ها و فیلم های جدید کافی نت و تعمیرات کامپیوتر قهرمانی دانلود بازی Farming Giant برای کامپیوتر همه چی خون شعرهای گلی قنبری هر چی از سینمای هند بخوای mohammadjavadhosseini CartoonLand Wiki سید حمیدرضا