شما آمارها را دیده اید. هیچ رازی نیست که ویدئو یکی از قدرتمندترین روش های بازاریابی موجود است. جذابیت ویدئو بیشتر از هر نوع رسانه دیگری است و رشد بیشتری را ایجاد می کند.

با این حال ، تنها در صورت بهره مندی از فیلم های تبلیغاتی ، حداقل از مزایای بازاریابی ویدیویی بهره مند می شوید. این بدان معنا نیست که هر ویدئو به بودجه هالیوود احتیاج دارد ، اما شما باید برای برنامه ریزی ویدیوی خود و نوشتن یک فیلمنامه ویدیویی کمی وقت بگذارید. تصاویر خود به خود دوربین فیلم برداری را به استوری های Live Facebook و Instagram بفرستید.

خبر خوب این است که نوشتن اسکریپت ویدیویی آسانتر از آن است که به نظر می رسد. اگر وقت ندارید یک اسکریپت فوق العاده شگفت انگیز بسازید ، حتی می توانید از یکی از الگوهای اسکریپت ویدیویی ما کار کنید و در نهایت با یک ویدیوی خارق العاده روبرو شوید. مخاطبان شما هرگز نمی دانند.ساخت یک استوری بورد ویدیویی

البته نیازی به استفاده از الگوهای اسکریپت ویدیویی نیست. ما اصول را شرح خواهیم داد و چند مثال برای کمک به شما در نوشتن اسکریپت های ویدیویی مناسب ، با یا بدون الگو ارائه می دهیم.

نحوه نوشتن اسکریپت ویدیوی تبلیغاتی:

اصول اولیه
قبل از اینکه با ویدیو به هر جایی برویم ، بگذارید در این مورد صریح بگوییم: ساده نگه دارید. همانطور که ویدیوی خود را برنامه ریزی می کنید و اسکریپت خود را می نویسید ، شروع به بیرون انداختن انواع ایده های جالب بسیار آسان است. به هر حال ، شما می توانید در یک فیلم هر کاری انجام دهید ، درست است؟

با بودجه نامحدود ، حتما اما ما می خواهیم شرط بندی کنیم که بودجه شما محدود است. بنابراین فیلم های خود را تا حد ممکن ساده نگه دارید. تعجب خواهید کرد که چقدر کار می شود تا جلوه های روی صفحه را به حداقل برسانید.

با در نظر داشتن تمام این موارد ، برنامه ریزی فیلمنامه خود را شروع کنید. برخی از نویسندگان این را "پیش نوشت" می نامند.

مخاطبان خود را شناسایی کنید

این یک ماده اصلی در هر نوع بازاریابی یا نوشتن متن است. شما باید با محتوای خود مشتری بسیار خاصی را مخاطب قرار دهید ، درغیر اینصورت طنین انداز نخواهد شد. گسترش آن تا حد امکان برای پرداختن به هر مشتری بالقوه ای می تواند وسوسه انگیز باشد. از این وسوسه پرهیز کنید. چیزی که برای هرکسی جذاب است.

اگر برای شناسایی افرادی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید ، به کمک نیاز دارید ، تمرینات این کاربرگ را از digitalmarketer.com انجام دهید.
نکته سریع طرفدار: اگر می خواهید ویدیوی خود را خنده دار کنید ، مطمئن شوید که مخاطب و محصول خود را با دقت ارزیابی می کنید. بعضی از مخاطبان نمی خواهند وقتی از برند شما یاد می گیرند سرگرم شوند. اگر به زاویه خنده دار بروید و شوخی شما مسطح شود ، واکنش بینندگان منفی خواهد بود ، در حالی که اگر رویکردی ساده داشته باشید ، هیچ کس انتظار سرگرمی را نخواهد داشت و وقتی نخندند ناامید نخواهد شد.

هدفی را انتخاب کنید
در مرحله بعدی باید بدانید که هدف ویدئو چیست. این به مکانی که مخاطب شما ویدئو را می بیند ، در چه مرحله ای از قیف بازاریابی از ویدئو استفاده خواهد شد و کاری که تماشاگران می خواهند بعد از تماشای ویدیو انجام دهند ، بستگی دارد. اگر کتاب راهنمای بازاریابی ویدئو فیس بوک ما را خوانده باشید ، می دانید که همه ویدیوها به کنش عملی نیاز ندارند. در بعضی موارد ، تماشای بینندگان تا انتها یک هدف کاملاً مناسب است.ایده های ویدیویی تبلیغاتی اینستاگرام
اما اگر می خواهید بینندگان پس از دیدن ویدیو کار خاصی انجام دهند ، به یک تماس عملی نیاز دارید. فقط مطمئن شوید که تماس شما با هدف ویدئو همسو است. نگاهی به این ویدیو برای کتابهای تازه بیاندازید. هدف از ویدئو کاملاً روشن است ، حتی اگر صریحاً بیان نشده باشد.

I'm absent from 'Gunday' teaser due to promotional strategy: Priyanka

یک شخصیت محوری انتخاب کنید

اگر ویدئوی شما افراد زیادی داشته باشد ، پیگیری آن دشوار است و تمرکز از نکته اصلی دور می شود. شناسایی شخصیت اصلی دو کار انجام می دهد:

این فیلم شما را ساده و تمرکز می کند.
این شما را به سمت ایجاد داستانی سوق می دهد (اگر فیلم شما به آن احتیاج دارد).
برخی از ویدئوها ، مانند یک نمای کلی محصول ، داستان بسیار کمی در آنها وجود دارد. با این حال ، بهترین کار این است که اگر یک شخص بیشتر صحبت ها را انجام دهد. اگر ویدیویی با قوس روایی تهیه می کنید ، بهتر است روی شخصیت اصلی تمرکز کنید.

در هر صورت ، باید بدانید که بیشتر اوقات چه کسانی قرار است روی صفحه باشند. اگر به دو یا چند نفر در ویدئو احتیاج دارید ، یک فرد را برای نمایش بیشتر وقت صفحه انتخاب کنید.

نکته پاداش: اگر می توانید از همان شخص سخنگو در همه فیلم های خود استفاده کنید. این باعث ایجاد تداوم و آشنایی در محتوای ویدیویی شما می شود. به همین دلیل است که مارک ها اغلب شخصیت هایی را ایجاد می کنند که تقریباً به عنوان طلسم عمل می کنند ، مانند Flo از Progressive.
نقطه فیلم را مشخص کنید
این به یک تمرین بسیار ساده خلاصه می شود: به کسی بگویید چرا باید این فیلم را در یک جمله تماشا کند.

وقتی شروع به نوشتن متن خود کردید ، پاسخ این سوال را تا آنجا که ممکن است نزدیک به آغاز آن قرار دهید. به بینندگان اجازه دهید بدانند که از قبل قرار است چه چیزهایی را بدست آورند و شما بینندگان بیشتری را حفظ خواهید کرد.

به عنوان یک جایزه ، شناسایی نقطه فیلم همچنین به شما می گوید که به چه نوع ویدئویی نیاز دارید.

نوشتن فیلمنامه خود: قسمت جالب
اگر برنامه ریزی شما خوب باشد ، نوشتن آن بسیار آسان خواهد بود. شما قبلاً نقشه خود را ایجاد کرده اید. فقط دنبالش کن

عناصر بصری و صوتی را بنویسید

این مهم است اگر شما هر نوع صدا را با تصاویری که به عکس های مختلف بریده می شود ، انجام دهید. اما حتی اگر فیلم شما تنها یک عکس از کسی است که صحبت می کند ، جنبه های تصویری و صوتی را در متن خود بنویسید.

فیلمنامه مجموعه ای از دستورالعمل ها برای هر کس است در حال فیلمبرداری ویدئو ، و شما می خواهید تیم ویدئو بدون شک از آنچه اتفاق می افتد با عناصر بصری و صوتی بدانید.

نقطه فیلم را مشخص کنید
این به یک تمرین بسیار ساده خلاصه می شود: به کسی بگویید چرا باید این فیلم را در یک جمله تماشا کند.

وقتی شروع به نوشتن متن خود کردید ، پاسخ این س questionال را تا آنجا که ممکن است نزدیک به آغاز آن قرار دهید. به بینندگان اجازه دهید بدانند که از قبل قرار است چه چیزهایی را بدست آورند و شما بینندگان بیشتری را حفظ خواهید کرد.

به عنوان یک جایزه ، شناسایی نقطه فیلم همچنین به شما می گوید که به چه نوع ویدئویی نیاز دارید.

نوشتن فیلمنامه خود: قسمت جالب
اگر برنامه ریزی شما خوب باشد ، نوشتن آن بسیار آسان خواهد بود. شما قبلاً نقشه خود را ایجاد کرده اید. فقط دنبالش کن

عناصر بصری و صوتی را بنویسید
این مهم است اگر شما هر نوع صدا را با تصاویری که به عکس های مختلف بریده می شود ، انجام دهید. اما حتی اگر فیلم شما تنها یک عکس از کسی است که صحبت می کند ، جنبه های تصویری و صوتی را در متن خود بنویسید.نمونه های شهادت تصویری: تبلیغات دهان به دهان بهترین تبلیغات است

اسکریپت مجموعه ای از دستورالعمل ها برای هرکسی است که فیلم را فیلمبرداری می کند و شما می خواهید تیم ویدئو بدون شک از اتفاقاتی که قرار است با عناصر بصری و صوتی اتفاق بیفتد ، مطلع شود.

یک جدول ساده با دو ستون راهی آسان برای قالب بندی اسکریپت شماست. خواندن و دیدن چگونگی ظاهر و صداگذاری فیلم آسان است. این یک مثال مختصر اسکریپت ویدیویی دو ستونی است:
کوتاه است (1:32) ، تصاویر مرتبط هستند و گفتگوها به عبارات جداگانه تقسیم می شوند.

این یکی را بیش از یک بار تماشا کنید ، زیرا خنده دار است. اما هنگامی که قهوه را تف نمی کنید ، توجه داشته باشید که چگونه گفتگو به 10-15 قطعه ثانیه تقسیم می شود که با تصاویر خنده دار از هم جدا می شوند. بلوک های متمایز و به یاد ماندنی اطلاعات.

55 آمار بازاریابی ویدیویی برای سال 2020

ساخت یک استوری بورد ویدیویی

ایده های ویدیویی تبلیغاتی اینستاگرام

فیلم های پس زمینه برای صفحه اصلی شما

ویدئوهای جلد فیس بوک: تنظیم ، اندازه ، ابعاد و مشخصات

چگونه می توان برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی استراتژیک گرفت

چگونه ویدیو از هر مرحله از سفر مشتری پشتیبانی می کند

، ,یک ,فیلم ,های ,ویدئو ,ویدیویی ,خود را ,می شود ,است که ,و صوتی ,شما می ,قسمت جالباگر برنامه ,دارید نوشتن فیلمنامه ,نیاز دارید نوشتن ,الگوهای اسکریپت ویدیویی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

zoomgi مطالب سرگرمي مطالب اینترنتی فنتک بک لینک و رپورتاژآگهی سیستانیها "بنیادنیمروزسیستانیها"ازسیرتاپیازدرباره سیستانیهاwww.nimroozonline.com مای موزیک| دانلود آهنگ جدید ایرانی قناری فیلم مجموعه مهندسی مخازن پلی اتیلن مازندران سلطان علی نایبی soltan-ali-nayebi