آیا صفحه فرود شما تا آنجا که می تواند خوب است؟

آیا این بازدیدکنندگان را ترغیب می کند تا محتوا را ببلعند ، فراخوان اقدام شما را که با دقت طراحی شده است ببینند و کاری را که از آنها می خواهید انجام دهند ، بدون اینکه س questionsالی پرسیده شود؟

فقط 28٪ مشاغل از نرخ تبدیل خود راضی هستند. 72٪ باقیمانده به دنبال روشهای بهتر برای جلب نظر ، فریب و جذب بازدید کنندگان هستند. اگر می خواهید نرخ تبدیل خود را بهبود ببخشید ، تبدیل صفحات فرود به ماشین های تولید تبدیل مکان خوبی برای شروع است.برای چیز جدید خود فیلم های تبلیغاتی خوب و چشم نوازی بسازید

چه چیزی باعث فرود می شودکار صفحه؟
یک صفحه فرود م theثر معادل آنلاین تعرفه فروش بدون آستین است. این تمرکز بر روی لیزر است و اطلاعات کافی در اختیار شما قرار می دهد تا با خوشحالی آنچه را که صفحه از شما می خواهد انجام دهید.

این صفحه فرود از Wix دقیقاً همان چیزی را که باید بدانید به شما می گوید - که Wix می تواند به شما در ساختن صفحات فرود رایگان کمک کند. هنگامی که به پایین پیمایش می کنید ، این صفحه چند مزیت دیگر و مجموعه ای از الگوها برای کمک به شما در شروع کار ارائه می دهد.

همه چیز در مورد این صفحه مقصد با هم برای رسیدن به هدف نهایی کار می کند - تا شما را به ثبت نام در Wix بکشاند.

ساده است ، درست است؟

اگر به اشتراک گذاشتن اطلاعات مناسب فقط کافی است ، چرا بازدیدکنندگان برای ثبت نام در آخرین پیشنهاد شما خودشان را فرو نمی کشند؟ از آنجا که در حالی که یک صفحه فرود باید اطلاعات صحیحی را ارائه دهد ، برای اینکه واقعاً کار خود را انجام دهد ، باید یک کار دیگر انجام دهد.نمونه های شهادت تصویری: تبلیغات دهان به دهان بهترین تبلیغات است

یک صفحه فرود موثر باید از میلیاردها صفحه وب دیگر متمایز باشد و به ویژه شما را مجذوب خود کند. وقتی روی آن هستید ، باید احساس کنید که این صفحه برای کمک مستقیم به شما ساخته شده است. زیرا وقتی احساس می کنیم چیزی برای ما مناسب است ، تغییر می دهیم.

یکی از راه های صحبت واقعی با بازدید کننده خود افزودن فیلم به صفحه خود است. طبق تحقیقات فارستر ، یک دقیقه فیلم ارزش 1.8 میلیون کلمه را دارد - ویدیو یک مشت احساسی دارد و به ما کمک می کند ارتباط بهتری برقرار کنیم.

ما فقط از پس آن بر نمی آییم - 2.6 برابر بیشتر از آنهایی که فاقد آن هستند در صفحات دارای ویدیو صرف می کنیم.

ایجاد یک صفحه فرود ویدیو فقط به شما کمک نمی کند تا بتوانید ارتباط برقرار کرده و پیام خود را بهتر انتقال دهید - استفاده از ویدیو در صفحه فرود می تواند به افزایش نرخ تبدیل تا 80٪ کمک کند.

چگونه می توان به راحتی یک صفحه فرود ویدیو ایجاد کرد
با می توانید به سرعت و به آسانی یک فیلم عالی برای صفحه فرود خود بسازید. رایگان است! فیلم های شما دارای علامت آب هستند ، اما با ثبت نام در یک حساب Premium می توانید آن را حذف کنید (بسیار ارزان است).
همچنین می توانید فیلم های خود را از ابتدا بسازید ، یا طیف گسترده ای از الگوهای را در اینجا بررسی کنید.

برای جلب نظر مردم از ویدئو در صفحه فرود خود استفاده کنید
وقتی مشتری احتمالی شما در صفحه شما قرار می گیرد ، ساعت شروع به تیک زدن می کند. فقط چند ثانیه وقت دارید تا بازدید کننده ای را که ارزش توجه به آن را دارید متقاعد کنید.

برخلاف عناوین جلب توجه کننده در مورد کاهش دامنه توجه ما که طی چند سال اخیر در اخبار پدید آمده است ، این مشکل در اینجا نیست که بخواهیم تمرکز کنیم. برای حفظ تمرکز در آخرین ماراتن Netflix مشکلی نداشتید ، درست است؟

وقتی شخصی در صفحه شما قرار می گیرد ، هنوز دلیلی برای اعتماد به شما ندارند. در بیشتر مواقع ، بازدید کننده دقیقاً نمی داند شما کی هستید ، چه کاری انجام می دهید و چرا باید به آنها اهمیت دهد.

بیایید در مورد چگونگی معمولاً رسیدن به یک صفحه فرود فکر کنیم.

شما به Google مراجعه کرده و برخی از کلمات جستجو را تایپ می کنید ، سپس یکی از تبلیغات یا لیست ها توجه شما را به خود جلب می کند. یا وارد فیس بوک شده و تبلیغی را که دوست دارید می بینید. صرف نظر از این ، شما بر روی یک صفحه فرود کلیک می کنید و در آخر قرار می گیرید. از نظر تئوری ، این صفحه فرود برای جلب نظر شما بهینه شده است.چگونه می توان برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی استراتژیک گرفت

این تبلیغ شما را به آنجا رساند ، اما اکنون این صفحه وظیفه این صفحه است که به شما نشان دهد چرا باید دور خود را حفظ کنید. و این باید سریع اتفاق بیفتد.

اعتماد ایجاد کنید وحواس پرتی را از بین می برد
دومین کسی که در صفحه شما قرار می گیرد چگونه اعتماد ایجاد می کنید؟

1. بارگیری در سرعت سطح Flash (ابرقهرمان ، نه نرم افزار)

سرعت مهم است. ساعت با کلیک شروع به علامت زدن می کند بنابراین صفحه شما باید سریع بارگیری شود. تاخیر دو ثانیه ای در سرعت بار می تواند نرخ گزاف را 103٪ افزایش دهد. و 53 درصد بازدیدکنندگانی که به صفحه شما در تلفن های خود نگاه می کنند اگر بارگیری بیش از 3 ثانیه طول بکشد ، خارج می شوند.


این اوایل دهه 2000 نیست - هیچ کس دیگر منتظر است ، بنابراین باید مطمئن شوید که صفحه شما بلافاصله بارگیری می شود. سرعت صفحه خود را با استفاده از ابزاری مانند تست سرعت وب سایت Pingdom یا PageSpeed ​​Insights Google آزمایش کنید. اگر سرعت شما کم است ، وقت آن است که به دنبال راه حل های بالقوه باشید. با ارائه دهنده خدمات میزبانی خود صحبت کنید یا CDN ها را جستجو کنید.

2. صفحه خود را برای همه دستگاه ها بهینه کنید

صفحه فرود شما باید در تلفن همراه ، دسک تاپ و رایانه لوحی عالی به نظر برسد. فرم شما باید به همان راحتی که در لپ تاپ است در تلفن پر شود و همه عناصر باید پاسخگو باشند. جای تعجب نیست که با توجه به اکثر تحقیقات طراحی وب ، طراحی پاسخگو یکی از مهمترین ویژگیهای توسعه دهندگان است

3. از فهرست پیمایش خلاص شوید

یک صفحه فرود مانند سایر صفحات سایت شما نیست. این یک هدف واحد است - اطلاع دادن به بازدید کننده در مورد یک پیشنهاد خاص و وادار کردن وی به ثبت نام در آن. خودشه.

نباید بگوید درباره کسب و کار خود ، سایر پروژه های خود سجده کنید یا آنها را به وبلاگ خود هدایت کنید. شما صفحات دیگری برای آن دارید. صفحه فرود ویدیوی شما باید سلاحی متمرکز بر لیزر و با یک هدف باشد.

برای اینکه بهترین ضربه را به آن بدهید ، سایر حواس پرتی ها را از بین ببرید. این به معنای بریدن منوی پیمایش است. با انتخاب گزینه های بیش از حد به بازدید کننده ، این منو از هدف صفحه شما منحرف می شود.
با کلیک بر روی تبلیغات Google PPC به صفحه فرود در تصویر بالا رسیدیم. هدف از این صفحه فرود این است که بازدید کننده برای ثبت نام در دوره آزمایشی رایگان ثبت شود - حداقل این چیزی است که تبلیغ گفته است.

در این حالت ، منوی پیمایش از هدف صفحه می کاهد زیرا گزینه های دیگری را در ترکیب قرار می دهد. اکنون می توانید قیمت گذاری آنها را مرور کنید ، تمام خدمات مختلف را مشاهده کنید ، وارد شوید یا وارد شوید.

از نظر تئوری ، این عالی است زیرا شما را با سایت آشنا می کند. با این حال ، گزینه های اضافی احتمال تبدیل را کاهش می دهند زیرا در معرض تماسهای عملی زیادی قرار گرفته اید. اکنون بازدیدکنندگان به احتمال زیاد شروع به مرور می کنند ، برای بررسی ایمیل خود می روند و بازگشت را فراموش نمی کنند.ساخت یک استوری بورد ویدیویی

HubSpot دو صفحه فرود را امتحان کرد - یکی با نوار پیمایش و دیگری بدون - و دریافت که حذف منو به میزان قابل توجهی نرخ تبدیل را افزایش می دهد ، به ویژه برای پیشنهادات وسط قیف مانند آزمایش های آزمایشی و آزمایشی رایگان.

کارها را تا حد ممکن برای کاربر آسان کنید و تمام حواس پرتی های غیر ضروری را کاهش دهید.

4. ما را با مطالب خود پیروز کنید
در مورد کاری که درست خارج از جعبه انجام می دهید واضح باشید. با جستجوی "سازنده صفحه فرود" و کلیک بر روی تبلیغات Google آنها ، برای Unbounce به این صفحه مقصد رسیدیم.

درست بیرون از دروازه ، آنها مدرک اجتماعی را به عنوان راهی برای جلب اعتماد ما ارائه می دهند - اگر 14000 شرکت دیگر از آنها استفاده کنند ، باید خوب باشند ، درست است؟
اگر روی <<بیشتر به من نشان داده شود>> کلیک کنید یا به پایین پیمایش کنید ، اثبات اجتماعی و ویدیویی بیشتر خواهید دید - هر دو اعتماد سازان عالی هستند. ویدیوی کوتاه به ما می گوید Unbounce چه کاری انجام می دهد و نحوه کار آن را فقط در 33 ثانیه نشان می دهد. به همین دلیل است که افزودن ویدیوها به صفحه اصلی یا صفحات اصلی شما بسیار خوب عمل می کند - آنها اطلاعات مهم را در کسری از زمان با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و همه اینها برای بیننده بدون دردسر است.

دلایل قانع کننده ای برای ایجاد یک صفحه فرود ویدیو
طبق گزارش HubSpotrsquo;s State of Video 20 ، 69٪ مردم به دلیل ویدئویی که تماشا کرده اند تصمیم به خرید یک قطعه نرم افزار یا برنامه گرفته اند ، در حالی که 81٪ خرید محصول یا خدمات را انجام داده اند.

اما چرا فیلم بسیار خوب کار می کند؟

1. فیلم به شما امکان می دهد اطلاعات متراکم را به سرعت به اشتراک بگذارید

چهار برابر بیشتر افراد ترجیح می دهند ویدیویی درباره محصول یا خدمات شما تماشا کنند تا اینکه در مورد آن بخوانند و اگر ویدیویی نداشته باشید از هر چهار نفر یک نفر دیگر علاقه خود را از دست می دهد.

گفتن یک نفر در مورد یک محصول دشوارتر ، وقت گیر و گیج کننده تر از نشان دادن نحوه کارکرد محصول است. با استفاده از یک ویدئو ، فقط می توانید محصول را در عمل به آنها نشان دهید.55 آمار بازاریابی ویدیویی برای سال 2020

این تیم به جای تلاش برای توضیح نرم افزار مدیریت وظیفه که در مورد Smartsheet وجود دارد ، با استفاده از یک ویدیو به ما نشان می دهد که چگونه نرم افزار توسط افراد واقعی مورد استفاده قرار می گیرد تا پروژه ها را به موقع انجام دهند و کار را راحت کنند.SAMMY KAY - LP3 ALBUM TEASER amp; BTS mdash; Lobo Jones Productions

2. فیلم سر و صدای ذهنی را می شکند

متن عالی است ، اما محدودیت های خاصی دارد. وقتی چیزی را می خوانید ، لحن درونی شما با خلق و خوی فعلی شما ارتباط دارد. بنابراین ، اگر اذیت و مشکوک شدید و شروع به خواندن یک صفحه فرود عالی می کنید ، به احتمال زیاد یک شیب بدبینانه به این پیشنهاد اضافه می کنید.

افزودن فیلم به صفحه فرود این مشکل را برطرف می کند. به جای خواندن منفعلانه ، شما به طور فعال در حال مشاهده یک فرد واقعی هستید که نگرانی های شما را برطرف می کند.

بعلاوه ، بیشتر ما روزانه مقدار زیادی محتوا مصرف می کنیم ، بنابراین قطعاً خواندن بدون چربی در حال انجام است. از بین انواع محتوا ، ویدئو کمترین خواننده را دارد - فقط 38٪ از افراد بدون ویدئو در مقایسه با 56٪ که از ایمیل خواندن و 75٪ از محتوای فرم بلند بصورت آنلاین کاسته نمی شوند.

3. ویدئو به شما کمک می کند تا یک ارتباط شخصی برقرار کنید

در حالی که اکثر ما دوست داریم فکر کنیم که حقایق و منطق بر ما حکمرانی می کنند ، اما وقتی به مسئله می رسد احساسات عامل اصلی تصمیم گیری در خرید است.

برای ایجاد پیوند شخصی با بیننده می توانید از ویدئو استفاده کنید.
جینا هورکی در ایجاد صفحه ارتباطی با دوره 30 روز یا موفقیت دستیار مجازی موفقیت بزرگی در ایجاد ارتباط شخصی با بازدیدکنندگان انجام می دهد.

ویدیوی او جلا داده نشده است. این در دفتر خانه او شلیک شده است - همان مکانی که او در کمتر از 2 سال یک تجارت شش رقمی ایجاد کرد. جینا برند خود را بر اساس اصالت بنا کرد و این ویدئو برجسته آن است. این خام ، شخصی است و بلافاصله او را به مخاطب هدف خود ، پدر و مادر پر مشغله سی و چند ساله متصل می کند.

ویدئوی جینا به این دلیل کار می کند که مستقیماً با مخاطبانش صحبت می کند. هنگام ایجاد یک ویدیوی ارتباط شخصی ، باید به مارک خود وفادار بمانید ، درک کنید که مخاطب شما به دنبال چه چیزی است و آن را به او بدهید. کیفیت ارتباط شخصی شما مستقیماً روی نرخ تبدیل شما تأثیر می گذارد.

55 آمار بازاریابی ویدیویی برای سال 2020

ساخت یک استوری بورد ویدیویی

ایده های ویدیویی تبلیغاتی اینستاگرام

فیلم های پس زمینه برای صفحه اصلی شما

ویدئوهای جلد فیس بوک: تنظیم ، اندازه ، ابعاد و مشخصات

چگونه می توان برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی استراتژیک گرفت

چگونه ویدیو از هر مرحله از سفر مشتری پشتیبانی می کند

، ,صفحه ,یک ,فرود ,کند ,دهد ,صفحه فرود ,می کند ,را به ,خود را ,می دهد ,فرود ویدیو ایجاد

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

درب خودکار technologic ارمنستان / بروزترین و جامع ترین اطلاعات و اخبار ارمنستان gfdsa سریال بلاگ|دانلود سریال|دانلود فیلم|دانلود انیمه خارجی بیا برا خرید رمان فاطمه حسن‌پوردَکان بصیرت narvanitree