آیا می خواهید به بازاریابی ویدئویی بروید ، بر اصول ویرایش ویدئو تسلط پیدا کنید و محتوای قاتل ایجاد کنید؟ عالی!
این پست را به عنوان راهنمای uber مختصر اما کاملی برای همه مواردی که باید درباره ویرایش ویدیو بدانید ، در نظر بگیرید. ما در مورد تنظیم یک اسکریپت ، افزودن نوع صوتی مناسب ، قالب بندی ویدیوی خود مانند یک حرفه ای و موارد دیگر صحبت خواهیم کرد. بیایید غواصی کنیممهندسی مع در تیزر تبلیغاتی
1. ساخت یک فیلمنامه تبلیغاتی
اگر می خواهید توجه مردم را جلب کنید ، باید فیلمنامه خوبی داشته باشید.
بهترین اسکریپت به نوع ویدیویی که می خواهید بسازید بستگی دارد. مطمئن نیستم که چیست؟ در اینجا برخی از ایده ها ، به علاوه برخی منابع دیگر در مورد نوشتن انواع خاصی از اسکریپت ها آورده شده است.
یک متن موثر باید:
اهداف مشخص و خاص مخاطبان داشته باشید. می خواهید فیلم شما چه کاری انجام دهد؟ چه کسی می خواهد آن را تماشا کند؟ کاملاً واضح و روشن در مورد هدف ویدئو به شما کمک می کند پیام خود را به طرز جذاب تری ارائه دهید.
هر بار بر روی یک ایده واحد تمرکز کنید. بفهمید که ایده اصلی فیلم شما چیست و روی آن تمرکز کنید. با چسبیدن به یک موضوع یا مشکل در یک زمان ، می توانید یک ویدیوی دقیق تر و آموزنده تر ایجاد کنید.
با مخاطبان خود صحبت کنید. ویدئو یک مکالمه است. هنگام نوشتن فیلمنامه خود ، به این فکر کنید که چه س ،الات ، افکار و احساساتی از ذهن بیننده عبور می کند و آنها را برطرف کنید.
2. ترکیب رنگ مناسب برای فیلم خود را انتخاب کنید
رنگها مستقیماً بر درک و روحیه ما تأثیر می گذارند. تربیت ، ترجیحات ، پیشینه فرهنگی و تجربه همه در نحوه درک رنگها تأثیر دارند. به همین دلیل مهم است که هنگام تنظیم ترکیب رنگ ویدیوی خود ، مخاطب خود را در نظر داشته باشید.
اگر دانش شما در تئوری رنگ در بهترین حالت مبهم است ، چگونه می توانید یک پالت جذاب را کنار هم قرار دهید؟ نگران نباشید ، ابزارهایی برای آن وجود دارد! ابتدا ، بیایید نگاهی سریع و سریع به دو سیستم اصلی رنگی که هنگام ساخت یک فیلم با آن روبرو می شوید ، بیاندازیم.
RGB: این سیستم رنگی برای همه نمایشگرهای الکترونیکی استفاده می شود - این نحوه مشاهده رنگ ها در تلفن ، رایانه لوحی و تلویزیون است. رنگ های اصلی که در اینجا استفاده می شود قرمز ، سبز و آبی است. اگر از استفاده کنید با این روبرو نخواهید شد.
HEX: کدهای Hex اعداد شش رقمی هستند که برای نشان دادن رنگهای RGB برای نمایشگرها استفاده می شوند. ما از کدهای hex در استفاده می کنیم زیرا به طور پیش فرض برای وب هستند. کد hex یک هش خواهد بود که به دنبال آن شش عدد و / یا حرف وجود دارد و چیزی شبیه به این دارد: # 23f4a3.
در همین حال ، ابزارهایی مانند Coolors (و همه این مولد های رنگ دیگر) به شما کمک می کنند تا با استفاده از قوانین مختلف جفت شدن رنگ ، پالت رنگ دلخواه خود را به راحتی ایجاد کنید.
3. از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید
انتخاب تصاویر مناسب برای فیلم شما می تواند آن را خراب یا خراب کند. اگر می خواهید ویدیوی شما برجسته شود ، تصاویر با وضوح بالا ضروری است.
ما قبلاً به RGB و HEX اشاره کردیم (نوع آنها یک نوع است) ، اما CMYK یک نمایه رنگی است که برای چاپ استفاده می شود ، بنابراین اگر آن را مشاهده کردید ، باید آن را به RGB تغییر دهید. نگران نباشید ، این کار را به صورت خودکار انجام می دهد. فقط هر تصویری را که دریافت کرده اید بارگذاری کنید و خوب می شود. اگر از استفاده نمی کنید ، می توانید از ابزاری مانند Photoshop (یا GIMP دوقلوی منبع باز رایگان) برای تغییر مشخصات رنگ استفاده کنید.ایده های ویدیویی تبلیغاتی اینستاگرام
اگر می خواهید تصاویر خود را با اندازه و وضوح مشخصی تنظیم کنید ، فتوشاپ یا Gimp نیز موارد مورد نیاز شما هستند. هنگام بارگذاری تصاویر در ، ممکن است متوجه شده باشید که ما گاهی اوقات درخواست رزولوشن هایی مانند 1920 * 1080 یا چیزی کمی عجیب مانند 1292 * 1094 می کنیم. با رفتن به Image ، سپس Canvas Size و تغییر آن به این روش ، می توانید این کار را هم در Photoshop و هم در Gimp انجام دهید.
4. صدا را درست بگیرید
اگر صدا درجه یک باشد ، اکثر ما ویدیویی با کیفیت کمتر از HD را تحمل می کنیم. در انتها ، اگر صدای شما کار نکند ، ویدیوی شما بسیار کارآمد نخواهد بود.
وقتی ویدیوی خود را تهیه می کنید ، دو گزینه اصلی پیش رو دارید - می توانید موسیقی عالی اضافه کنید یا صدای خود را از طریق آن بارگذاری کنید.
هنگام انتخاب آهنگ موسیقی متن کامل برای ویدیوی خود ، از یکی از آهنگ های ما استفاده کنید یا موسیقی رایگان با کیفیت عالی را پیدا کنید و از آن استفاده کنید.
هر کاری که می کنید ، از موسیقی استفاده نکنید که حق آن را ندارید - دادخواستها فقط ارزش ندارند.
اگر می خواهید چیز متفاوتی را امتحان کنید ، افزودن صدای صدا به شما کمک می کند تا داستانی موثر بگویید. مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید یا به دنبال الهام از سبک هستید؟ لیست نمونه های ما را له کنید.
5. فیلم خود را مانند یک حرفه ای قالب بندی کنید
درست مثل دریافت انواع اسناد متنی ، ویدیوها نیز با فرمت های بسیار متنوعی ارائه می شوند. رایج ترین موارد برای پخش آنلاین ، MP4 ، FLV و WMV هستند.
این سه مورد توسط سیستم عامل های اصلی رسانه های اجتماعی پشتیبانی می شوند و به صورت آنلاین به خوبی کار می کنند. می خواهید بیشتر بدانید؟ ما یک پست کامل در مورد نحوه کار قالب های ویدیویی و دلیل اهمیت دادن شما داریم.
با این حال ، لازم نیست نگران قالب های باشید. ویدیوی شما در MP4 صادر می شود ، قالبی که تقریباً از هر پلتفرمی به ارزش نمک پشتیبانی می کند.
6. فیلم تبلیغاتی خود را بازاریابی کنید
اکنون که ویدیوی خود را ساختید ، وقت آن است که آن را در معرض دید افراد مناسب قرار دهید.
شما می توانید از فیلم خود به روش های مختلفی استفاده کنید.
ویدیو را در ایمیل ها قرار دهید. ایمیل هنوز هم یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به مخاطب شماست و افزودن یک ویدیو به آن می تواند میزان جذابیت و کلیک را افزایش دهد.چگونه یک پیش پرده جذاب کانال YouTube بسازیم
فیلم خود را اضافه کنید صفحه فرود با این کار فقط نرخ تبدیل تا 80٪ افزایش پیدا نمی کند. این به شما کمک می کند ارتباط شخصی با بازدید کننده را در همان لحظه ایجاد کنید.
ویدیوی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. محتوای ویدئویی در شبکه های اجتماعی جذابیت ، نظر و اشتراک بیشتری دارد ، بنابراین از استفاده از آن نترسید! مطمئن نیستید پیروان شما علاقه مند هستند؟ HubSpot دریافت که اگر 83٪ از مصرف کنندگان ویدیوی یک مارک را مفید یا جالب بدانند ، ویدیوی مشترک را به اشتراک می گذارند.
تبلیغات ویدیویی را اجرا کنید. اکنون اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از تبلیغات ویدئویی پشتیبانی می کنند (حتی LinkedIn نیز در آن موجود است!) و تبلیغات ویدیویی عملکرد بهتری دارند.
مطمئناً ، برای استفاده از یک فیلم در یک کمپین بازاریابی باید آن را در جایی نگهداری کنید. YouTube و Vimeo هر دو مکان خوبی برای شروع هستند ، با این حال ، اگر این دو شما را وحشی نکنند ، گزینه های دیگری برای میزبانی ویدیو وجود دارد.
همه را جمع کنید
ایجاد یک سرگرمی برای تماشای ویدئو سخت نیست. با استفاده از یک اسکریپت قاتل ، تصاویر جذاب و یک طرح رنگی جذاب می توانید مردم را به آنچه شما برای گفتن توجه دارند ، جلب کنید.
طبق آخرین داده های HubSpot ، 81 درصد خیره کننده از مردم پس از تماشای فیلم مارک ، تصمیم به خرید یک محصول یا خدمات گرفته اند.
55 آمار بازاریابی ویدیویی برای سال 2020
ایده های ویدیویی تبلیغاتی اینستاگرام
فیلم های پس زمینه برای صفحه اصلی شما
ویدئوهای جلد فیس بوک: تنظیم ، اندازه ، ابعاد و مشخصات
چگونه می توان برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی استراتژیک گرفت
، ,یک ,های ,استفاده ,ویدیوی ,فیلم ,خود را ,می خواهید ,آن را ,می توانید ,را به ,اصول ویرایش ویدئو
درباره این سایت