اگر لیستی از سوused استفاده ترین و سو mis تفاهم ترین اصطلاحات در تجارت وجود داشته باشد ، کلمه استراتژی شماره یک با یک گلوله خواهد بود. این مورد اغلب به اشتباه استفاده می شود ، حتی توسط مارک های بزرگ و تأثیرگذارهای مشهور جهان که باید بهتر بدانند.

در حقیقت ، کار به جایی رسیده است که سو mis استفاده از این واژه توسط تأثیرگذار در وب می تواند صدمه واقعی به تجارت وارد کند: مردم واقعاً نمی دانند این چیست ، چگونه می تواند به آنها کمک کند و چگونه از آن استفاده کنند.

این سردرگمی منجر به این می شود که مشاغل بدون داشتن استراتژی واقعی ، اهداف خود را شارژ کنند ، بنابراین نتایج آنها به اندازه ممکن نیست. در بازاریابی ویدئویی نتیجه محتوایی است که جهت و هدف منسجم آن بسیار کم است. جهت و هدف به کار شما قدرت می دهد ، دقیقاً همان چیزی است که اگر می خواهید تأثیر مثبت بگذارید به آن نیاز دارید.

این پست هدف این است که رکورد را تنظیم کند و نه تنها تعریف صحیحی از استراتژی به شما ارائه دهد بلکه به شما کمک می کند تا به ذهنیتی برسید که در آن می توانید استراتژی خود را برای فعالیتهای بازاریابی ویدئویی خود ایجاد و اعمال کنید.
چه استراتژی نیست
قبل از اینکه بدانیم استراتژی چیست (و چگونه با بازاریابی ویدیویی ارتباط دارد) ، بیایید برخی از سوuses استفاده های کلمه و چگونگی آسیب رساندن به ما را بررسی کنیم.

یکی از بزرگترین موضوعات پیرامون اصطلاح استراتژی ، همبستگی گسترده با اهداف و تاکتیک ها است. به عنوان مثال ، "تبدیل شدن به مارک شماره یک برای جاروبرقی ها" یک استراتژی نیست. این یک هدف است. با وجود این ، من دیده ام که مشاغل بزرگ خطوط مشابهی را به عنوان نمونه استراتژی خود بیان می کنند.

من دیده ام که تأثیرگذارهای جهانی با جت تنظیم در مورد فیس بوک به عنوان یک استراتژی صحبت می کنند. فیس بوک یک استراتژی نیست ، بلکه یک پلتفرم است.

به همین ترتیب ، اجرای تبلیغات فیس بوک یا Google یک استراتژی نیست ، بلکه یک تاکتیک است.

در مورد ویدیو ، گفتن اینکه شما یک سری فیلم مورد مطالعه ایجاد خواهید کرد یا هر هفته یک ویدیوی جدید در YouTube بارگذاری می کنید نیز گزینه های استراتژیکی نیستند.

برای دستیابی به استراتژیک و باز کردن قدم های خوب ، ابتدا باید رابطه بین اهداف ، استراتژی و تاکتیک ها را درک کنیم.
رابطه بین اهداف ، استراتژی و تاکتیک ها
ابتدا بیایید رابطه مهم بین اهداف ، استراتژی و تاکتیک ها را روشن کنیم.

اهداف: هدف شما در بالا قرار دارد - آنچه را که می خواهید به آن برسید ، مقصد یا تغییری را که می خواهید تحت تأثیر قرار دهید بیان می کند.

استراتژی: زیر هدف شما استراتژی شماست. این نقشه گسترده ای است که در صورت پیروی ، شانس شما برای رسیدن به هدف شما افزایش می یابد.

تاکتیک ها: تاکتیک های شما تحت استراتژی شما است. اینها مراحلی است که باید برای تحقق استراتژی لازم در جهت دستیابی به هدف خود انجام دهید.

هدف و استراتژی شما تغییر زیادی نمی کند ، اما تاکتیک های شما برای آزمایش و آزمایش باز است. شما آنچه را که نتیجه نمی دهد کنار می گذارید و آنچه را که نتیجه می گیرد پذیرفتید.

ببینید چگونه همه چیز به طور مرتب تراز شده است؟ تفکر از این طریق به معنای این است که تاکتیک هایی که شما اجرا می کنید از طریق استراتژی شما مستقیماً با هدف شما مرتبط هستند ، به این معنی که احتمالاً نتیجه ای که دنبال می کنید بسیار بیشتر است.

استراتژی خود را به عنوان راهنما در نظر بگیرید که اصول و جهات مهمی را بیان می کند که در صورت موفقیت در رابطه با هدف خود ، تاکتیک های شما باید دنبال کند.

به همین دلیل است که یک استراتژی خوب ضروری است. این یک آزمایش آزمایشگاهی است: تاکتیک های شما باید با اصول و جهتی که استراتژی شما تعیین می کند سازگار باشد. اگر این تاکتیک در استراتژی نمی گنجد ، آن را انجام نمی دهید.
فیلم بدون استراتژی؟ انجامش نده
همانطور که فیس بوک یک استراتژی نیست ، بازاریابی ویدئویی نیز یک استراتژی نیست.

بازاریابی ویدئویی شاخه ای از بازاریابی است و برای اینکه بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید ، باید تفکر استراتژیک را در مورد آن اعمال کنید.

چرا؟

زیرا اگر این کار را نکنید ، محتوای ویدئویی شما هیچ جهت ، فو و بنابراین تأثیری نخواهد داشت.

حتی اگر یک کسب و کار هدفی کاملاً آگاهانه داشته باشد ، اگر آنها بدون استراتژی به بازاریابی ویدیویی بپردازند ، از کجا می دانند چه نوع ویدئویی تهیه کنند؟ چگونه آنها می دانند که پیام اصلی باید چیست یا بسترهای بهینه برای استفاده چیست؟

پاسخ: آنها این کار را نمی کنند. و آنها در معرض از دست دادن وقت و هزینه زیادی برای محتوایی هستند که ممکن است به خوبی ارائه شود اما از نظر نتایج کمی ارائه می دهد.

مدت زمان زیادی است که ما موفقیت بازاریابی ویدئویی را بر روی عناصر کم عمق مانند خوب بودن ارائه یا شیک بودن محتوا ارزیابی کرده ایم.

اگرچه من موافقم که عناصری از این قبیل وزن دارند ، ما باید عمیق تر شویم و معیارهایی مانند نرخ تعامل ، نرخ بازی ، میانگین زمان مشاهده و تبدیل ها را بررسی کنیم.

بدون استراتژی ، نمی دانید چه چیزی را اندازه گیری کنید و چرا - بنابراین وقتی صحبت از یک حوزه بسیار مهم در کسب و کارتان می شود ، به طور مثر چشم بند می شوید.

اما اگر طرز فکر و نظم و انضباط را در پیش بگیرید که به درستی یک استراتژی برای بازاریابی ویدیویی خود ایجاد کنید ، بلافاصله شانس موفقیت خود را افزایش می دهید و انواع واضحات مربوط به معیارهای عملکرد مفید را بدست می آورید.
ایجاد استراتژی بازاریابی ویدیویی خود
همانطور که من پیشنهاد کردم ، شما نمی توانید فقط بنشینید و یک استراتژی معنی دار ایجاد کنید بدون اینکه ابتدا مقدماتی انجام دهید.

همانطور که در رابطه با اهداف ، استراتژی و تاکتیک ها مشاهده کردیم ، اگر ایجاد استراتژی قسمت میانی است ، چه؟

اولین هدف تعیین هدف و درک مخاطبان است.

از نظر هدف خود می خواهید به چه چیزی برسید؟ من از شما می خواهم که کمی وقت بگذارید و به این فکر کنید و مطمئن شوید که هدف شما چیزی است که شما را کاملاً هیجان زده می کند و برای تجارت شما دارای اهمیت است.

اکنون ، شما باید بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و برای چه کسانی محتوای ویدیویی تهیه می کنید. این به معنای فراتر رفتن از آمارهای استاندارد جمعیتی و صرف وقت و انرژی برای بررسی و درک روانشناسی و جهان بینی است.

اصطلاح جهان بینی کمی گمراه کننده است ، زیرا نمای زیادی از چیزهای بزرگ را نشان می دهد ، اما کاملاً برعکس است. ما هرکدام در بسیاری از زمینه های زندگی خود دارای جهان بینی هستیم ، از آموزش ، خود ، تجارت ، روابط خود و غیره. دانستن جهان بینی مخاطبان خود در رابطه با منطقه موردنظر برای محصول / خدمات شما یک سرمایه بزرگ خواهد بود.

چرا؟

زیرا اگر نگرشهای عمیق مخاطب خود را درک کنید ، می توانید محتوایی ایجاد کنید که مستقیماً با آن ارتباط داشته باشد. از این طریق توجه آنها را جلب می کنید زیرا آنچه می گویید در واقع برای آنها معنی دارد. این پایه و اساس ایجاد روابط معنادار با مخاطبان شما است.

چگونه این جهان بینی را شکل می دهید؟

یکدلی.

55 آمار بازاریابی ویدیویی برای سال 2020

ساخت یک استوری بورد ویدیویی

ایده های ویدیویی تبلیغاتی اینستاگرام

فیلم های پس زمینه برای صفحه اصلی شما

ویدئوهای جلد فیس بوک: تنظیم ، اندازه ، ابعاد و مشخصات

چگونه می توان برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی استراتژیک گرفت

چگونه ویدیو از هر مرحله از سفر مشتری پشتیبانی می کند

، ,استراتژی ,یک ,هدف ,تاکتیک ,بازاریابی ,است که ,یک استراتژی ,بازاریابی ویدیویی ,می کند ,و تاکتیک

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

75830590 مطالب اینترنتی مشاوره روانشناسی مجتمع فروش و تعمیرات ماشینهای اداری انفورماتیک ایران instabox Alimaneha امور فرهنگی niloofarb گامی در آموزش رز موزیک دانلود آهنگ جدید