چه یک کسب و کار کاملاً جدید راه اندازی کنید و چه به سادگی خط تولید موجود خود را گسترش دهید ، از جمله فیلم در استراتژی خود می توانید به رونق محصول خود از خوب به عالی کمک کنید. چرا؟ دلیل اصلی این است که ویدیو تبدیل می شود.

در واقع ، بینندگان ممکن است در حدود 64-85٪ احتمال خرید پس از تماشای فیلم محصول را داشته باشند!

اگر به اندازه کافی جذاب نیست ، این را در نظر بگیرید: اگر یک عکس 1000 کلمه است ، ارزش یک فیلم چیست؟ یک مطالعه فورستر نشان داد که جواب در جایی در همسایگی 1.8 میلیون کلمه است. و این فقط برای یک کلیپ یک دقیقه ای است! قدرت فیلم در توانایی آن درگیر کردن ، الهام بخش کردن ، سرگرمی و آموزش و انجام این کار در قالبی به راحتی قابل هضم و بسیار قابل اشتراک است.

برای 4 روش ساده استفاده از ویدئو را بخوانید که می تواند باعث پیش بینی وب سایت ، محصول یا مارک جدید شما شود ، به علاوه برخی از فیلم های مورد علاقه ما برای الهام گرفتن.

1. محصول خود را توضیح دهید
ویدئوهای توضیح دهنده دلیل اصلی در دنیای استارتاپ ها هستند. ما به سختی فکر می کنیم که راهی بهتر برای انتقال آسان مزایای یک محصول ، تجارت یا خدمات از طریق یک ویدیوی توضیح دهنده کوتاه و شیرین داشته باشیم. آنها همچنین برای تحریک محصولات به زودی عرضه می شوند نیز مفید هستند. آیا می خواهید مردم به آن Kickstarter کمک مالی کنند؟ با یک ویدیو علاقه آنها را جلب کرده و موارد زیر را ایجاد کنید.

یک صفحه فرود ویدیو ایجاد کنید و تبدیلات خود را به سرعت افزایش دهید

به یاد داشته باشید که یک فیلم توضیح دهنده موثر باید بیش از ذکر ویژگی های محصول شما (به هر حال منحصر به فرد) باشد. این باید با مشکل شروع شود ، محصول شما را به عنوان راه حل معرفی کند و با دعوت به عمل پایان یابد. شما همچنین می توانید (و باید) در مورد ویژگی ها ، شرکت و یا چشم انداز خود بحث کنید ، اما اصل فیلم باید بر روی کاربر شما ، تجربه او و چگونگی کمک محصول شما باشد.
این صفحه فرود ویدئو قبل از راه اندازی PandaDoc با ضبط سرب دسترسی سریع است.

برای اینکه محصول خود را واقعاً با سر و صدا راه اندازی کنید ، یک صفحه فرود ایجاد کنید ، فیلم خود را اضافه کنید و یک فرم ضبط ایمیل وارد کنید. همچنین ممکن است بخواهید برای نتایج بهتر یک هدیه رایگان ، دسترسی زودهنگام یا تخفیف پیش سفارش ارائه دهید. یک مطالعه نشان داد که گنجاندن ویدیو در صفحات فرود می تواند نرخ تبدیل شما را 80٪ افزایش دهد!

2. به سوالات پاسخ دهید
شما یک فیلم توضیح دهنده ایجاد کرده اید و دیدگاه های شما شروع به صعود می کنند. عالی! اما در حالی که برخی از آن افراد ممکن است مشتاق پرش از همان لحظه عرضه محصول شما باشند ، دیگران احتمالاً سوال یا تردید دارند.

می توانید از فیلم های راه اندازی محصول یا مارک استفاده کنید تا واقعاً در مورد چگونگی استفاده حداکثری از یک جنبه خاص از آن جزئیات کسب کنید. شما می توانید فیلم های آزمایشی ، از جمله فیلم افرادی که در واقع از محصول شما استفاده می کنند ، ایجاد کنید یا ویدیویی را ارائه دهید که به سوالات رایج پاسخ می دهد.

اگر محصول / وب سایت / خدمات شما چندین مورد استفاده دارد ، سعی کنید فیلم هایی را بسازید که برخی از روش های کمتر آشکار استفاده را نشان دهد.

اگر هرگونه آزمایش بتا را انجام داده اید یا دسترسی زودهنگام به آن ارائه داده اید ، فیلم های توصیفی شامل افرادی که محصول یا برنامه شما را دوست داشته و دوست دارند می تواند در جلب اعتماد دیگران کمک کند.

Death Stranding - PS4 Games | PlayStation - PS4 Games | PlayStationreg;

3. ویروسی شوید
یک ویدیوی خوب قبل از راه اندازی دارای قابلیت ویروسی شدن است و باعث ایجاد هیاهوی اطراف محصول شما قبل از پخش می شود. به عنوان مثال ، در اکتبر 2016 ، پیش پرده تبلیغاتی Nintendo برای کنسول Switch خود فقط در مدت هفت روز 38.4 میلیون بازدید داشته است.
نکته اصلی این است که ویدیوی خود را کوتاه ، شیرین و قابل اشتراک گذاری کنید و آن را در مکان های مناسب قرار دهید (این هرجایی است که بازار شما آنلاین باشد). علاوه بر صفحه فرود ، YouTube و کانال های رسانه های اجتماعی ، ممکن است مکان هایی مانند ProductHunt یا subreddits در Reddit مربوط به مکان شما باشد - مراقب باشید که بیش از حد فروش داشته باشید!

آیا می خواهید درباره ایجاد یک فیلم ویروسی بیشتر بدانید؟ فرمول جادویی ما را امتحان کنید.11 ایده ویدیو تبلیغاتی برای کسب و کار شما

4. به صورت زنده راه اندازی کنید
راه اندازی مستقیم یکی دیگر از روش های عالی برای استفاده از فیلم برای هدایت فروش است. رویدادهای مشهور سالانه معروف اپل یکی از نمونه های شناخته شده است ، اما لازم نیست آیفون بعدی را برای بهره مندی از راه اندازی زنده اعلام کنید.
می توانید از Facebook Live ، YouTube و / یا Twitter (هر کجا مخاطب شماست) برای اعلامیه های بی درنگ در روز راه اندازی به بینندگان استفاده کنید یا حتی اگر آنها را دارید آنها را به رویداد راه اندازی خود ببرید.

برای اینکه یک راه اندازی ویدیوی زنده کار کند ، مطمئناً می خواهید از قبل هیجان و آگاهی ایجاد کنید ، و دوباره ممکن است بخواهید افراد را برای تماشای اعلامیه تشویق کنید. این ممکن است شامل تخفیف ، افزودنیها ، اعلانات شگفت انگیز یا هدایای زنده ، مهمانان ویژه مانند افراد مشهور یا اینفلوئنسرها و سایر پیشنهادات باشد.

مثالهای ویدیویی راه اندازی محصول
در حالی که فیلم های راه اندازی یک ابزار بازاریابی مورد علاقه در دنیای فناوری است ، همانطور که در زیر خواهید دید ، به هیچ وجه فقط برای برنامه ها و دستگاه ها نیست. شما می توانید برای همه چیز ، از یک مارک یا وب سایت جدید ، تا یک ویژگی جدید در محصول موجود خود ، یک فیلم راه اندازی کنید - حتی کتاب ها می توانند از فیلم های تیزر استفاده کنند!
فیلم راه اندازی برنامه
ویدیوی برنامه تلفن همراه Salesforce با استفاده از عکسهای مختلف از ویژگی های مختلف ، در برنامه متمرکز است. اگر می توانید محصول خود را به نمایش بگذارید ، در حالی که مطمئناً می توانید یک ویدیوی توضیح دهنده با هنر مفهومی یا تجسم بسازید

در واقع در حال استفاده ، واقعاً می تواند به افراد کمک کند تا خود را با استفاده از آن تجسم کنند.
فیلم راه اندازی متحرک
البته ، ما همچنین یک فیلم راه اندازی انیمیشن خوب را دوست داریم! اگر محصول شما کمتر قابل لمس باشد یا استفاده از آن دشوارتر باشد ، آنها به خصوص مفید هستند. اگر به دنبال ایجاد پیوند احساسی با بینندگان هستید ، انیمیشن نیز یک گزینه عالی است - شخصیت های متحرک به طریقی در مردم طنین انداز می شوند که فیلم های اکشن زنده نمی توانند - و تماشای آنها سرگرم کننده است!ساخت یک استوری بورد ویدیویی

در اینجا یک ویدیوی محصول متحرک وجود دارد که می توانید همین حالا با استفاده از ویرایش کنید.
فیلم راه اندازی مارک
فیلم های راه اندازی فقط برای فناوری نیست - وقتی اداره آموزش و پرورش شهرستان سن دیگو خانواده جدیدی از مدارس را راه اندازی کرد ، آنها اخبار را با فیلم زیر اعلام کردند. این ویدئو معنای نام Momentum و فلسفه آموزشی مدارس را برجسته می کند.
فیلم راه اندازی ویژه
برای بهره مندی از فیلم راه اندازی ، نیازی به راه اندازی یک محصول یا مارک کاملاً جدید نیست. برخی از ویژگی های جدید به محصول خود اضافه شده است؟ ویدئو بهترین روش برای به اشتراک گذاشتن اخبار با مشتریان فعلی شما و شاید جذب برخی از مشتریان جدید است.
فیلم راه اندازی زنده
رویداد راه اندازی زنده GoPro عناصر یک سخنرانی سنتی را ترکیب کرد ، با چند فیلم باورنکردنی که کاملاً روی خط دوربین آنها شلیک شده است. یک روش عالی برای برجسته کردن ویژگی های محصول و تیم پشت سر آنها و همچنین نشان دادن توانایی های آنها.
فیلم راه اندازی کتاب
این روزها فقط فیلم ها نیستند که پیش پرده می گیرند. پیش پرده های کتاب و فیلم های تیزرشیکی ، به ویژه برای نویسندگان خود انتشار دهنده ، به یک تاکتیک محبوبیت فزاینده تبدیل می شوند. این پیش پرده از کتاب جارد یانگ در جریان ، حتی در کنفرانس SXSW 2017 جایزه گرفت.
فیلم راه اندازی بازی
از آنجا که بازی های ویدئویی سینمایی تر شده اند ، پیش پرده ها و تیزرهای بازی های ویدیویی نیز همین طور هستند. اما بازی شما برای داشتن یک تریلر خیره کننده از نظر بصری که نگاهی اجمالی به گیم پلی و خط داستانی دارد ، لازم نیست The Last of Us باشد.

بازی موبایل Monument Valley وقتی 4 سال پیش با یک ویدئو که دنیای فوق العاده سورئالی که بازی در آن برگزار می شود را کاملاً شکار کرد ، به یک احساس مستقل تبدیل شد.
افکار نهایی
مهم نیست که چه چیزی را راه اندازی می کنید ، یک ویدیو بهترین راه برای تبلیغ کلمه و ایجاد شور و شوق برای نسخه جدید شماست. حتی ممکن است خوش شانس باشید و خود را ویروسی کنید.

نکته اصلی این است که آن را مختصر نگه دارید (کمتر از 2 دقیقه فکر کنید) و تمرکز خود را بر روی منافع برای کاربر حفظ کنید. هرچقدر که محصول شما خنک و پیشرفته باشد ، واقعیت سخت این است که مردم واقعاً فقط به سود محصولات برایشان اهمیت می دهند.

بله ، شما می توانید (و باید) در مورد ویژگی های منحصر به فرد خود صحبت کنید ، اما تمرکز خود را مانند لیزر در توضیح فواید ملموس ، هر کدام از آنها وجود داشته باشید و اینکه چگونه به بهبود زندگی کاربر یا حل مشکلی که با آن روبرو است ، کمک کنید.

55 آمار بازاریابی ویدیویی برای سال 2020

ساخت یک استوری بورد ویدیویی

ایده های ویدیویی تبلیغاتی اینستاگرام

فیلم های پس زمینه برای صفحه اصلی شما

ویدئوهای جلد فیس بوک: تنظیم ، اندازه ، ابعاد و مشخصات

چگونه می توان برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی استراتژیک گرفت

چگونه ویدیو از هر مرحله از سفر مشتری پشتیبانی می کند

، ,یک ,فیلم ,راه ,های ,اندازی ,راه اندازی ,خود را ,فیلم راه ,می توانید ,فیلم های ,فیلم توضیح دهنده ,ویدیوی توضیح دهنده

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ketabkhoooneh دفتر تجارت الکترونیک ولقان دانلود جدیدترین آهنگ ها iliyasdt اسرا نوین خانواده سبز فردا ✅وبلاگ رسمی محسن سپنده doktorfilm امپایر مووی اينستاگرام من