آیا می خواهید چیز خاصی را به حساب اینستاگرام خود اضافه کنید؟ برای از بین بردن خبرمایه خود ، از فیلم ها شروع کنید.

در حالی که تصاویر هنوز بر Insta-land حاکم هستند ، کاربران اینستاگرام در حال گرم شدن ویدئوها هستند. این نمودار از Newswhip مطمئناً آن راه را نشان می دهد!
بله ، عکس ها هنوز جذابیت بیشتری نسبت به فیلم ها دارند. با این حال ، فیلم بسیار سریع درحال جلب توجه است و بر اساس محبوبیت روزافزون ، شکاف بین این دو کاهش می یابد.

افزودن ویدیو به خبرمایه شما می تواند جنبه دیگری از شما و تجارت شما را به نمایش بگذارد و به جلب توجه کاربران کمک می کند ، بنابراین بیایید نگاهی به مارک هایی بیندازیم که در حال ایجاد ویدیوهای عالی برای فیدهای اینستاگرام خود هستند (و ببینید چگونه می توانید این کار را انجام دهید یکسان).

برای نمایش محصولات خود از فیلم های Stop-Motion استفاده کنید
این فیلم استاپ موشن از واربی ​​پارکر راهی سرگرم کننده برای نمایش یک محصول جدید و برجسته سازی کاربردهای بالقوه آن است. بگذریم ، کیف های بوم خیلی جالب نیستند. با این وجود سابقه و مونتاژ بسیار زیبا موارد ، مقدمه را بسیار جالب تر از عکس با لیست گلوله می کند.

از فیلم های Stop-Motion استفاده کنید تا محصول خود را به روشی جدید و هیجان انگیز به نمایش بگذارید. اگر این کار با کیسه بوم قابل انجام باشد ، با هر کاری قابل انجام است.

برای گرفتن از بومرنگ استفاده کنید
یک لحظه
Boomerang برای اینستاگرام ابزاری سرگرم کننده برای ثبت لحظه ای کوتاه و پخش مجدد آن است. تیم Hootsuite با موفقیت فراوان از آن برای نشان دادن پرش پیروزی خود پس از تمرین استفاده کرد. این ارتباط فوری با بیننده ایجاد می کند - چه کسی پس از چنین چیزی فوق العاده هیجان زده نشده است؟

برای ثبت و به اشتراک گذاری انواع لحظات انسانی از بومرنگ استفاده کنید: یک پیروزی ، هیجان پیرامون عرضه محصول یا پرش پیروزی خود.

فیلم های تیزر بسازید

آیا کانال YouTube دارید یا به طور منظم محتوای ویدئویی طولانی تری را برای سیستم عامل های دیگر ایجاد می کنید؟ می توانید با استفاده از ویدئو اینستاگرام آن محتوا را تحریک کنید و مردم را به سمت آن سوق دهید. این دقیقاً همان کاری است که سانی لناردوزی بازاریاب شبکه های اجتماعی در این ویدیوی کوتاه انجام می دهد.

لناردوزی ویدیوی YouTube طولانی تری را از کانال خود اذیت می کند و بینندگان را به سمت آن هدایت می کند. این به دنبال کنندگان اینستاگرام او طعم آنچه در آینده می دهد را می دهد. شما می توانید درباره پست های وبلاگ خود ، تبلیغات ویژه یا راه اندازی محصول ، فیلم های تیزر بسازید.

توجه دیگران را به دیگران معطوف کنید

همکاری ها یا پروژه هایی را که از آنها پشتیبانی می کنید به نمایش بگذارید. برای هفته هنری میامی ، زنجیره خرده فروشی Zara چند ویدیوی مختلف با پروژه ها و هنرمندان مورد حمایت آنها به اشتراک گذاشت.

از ویدئو برای جلب توجه مردم یا مشاغل مورد استفاده خود استفاده کنید و تلاش های مشترک خود را با پیروان خود به اشتراک بگذارید. این جنبه دیگری از شما را نشان می دهد و برجسته می کند که شما چیزی فراتر از یک تجارت هستید. به علاوه ، مخاطبان شما را با افرادی که احتمالاً دوستشان دارند آشنا می کند.

استفاده از قدرت فن آوری
در این ویدئو از Under Armour ، ما قبل از بزرگنمایی با منظره بزرگ شهر ، بسیار نزدیک به موضوع شروع می کنیم. این سبک ویدئو زرق و برق دار به نظر می رسد و می تواند فوق العاده موثر باشد. اگر به یک هواپیمای بدون سرنشین دسترسی پیدا کرده اید ، یک ویدیوی پرندگان مانند این می تواند طعم خاصی به خوراک شما اضافه کند.

این نوع فیلم برای مارک های مسافرتی یا املاک و مستغلات خارق العاده است. بگذارید بگوییم مخاطبان شما در حال انتخاب بین دو هتل مختلف هستند. آنها برای دیدن برخی از عکسها به اینستاگرام مراجعه می کنند. یک مارک ویدیویی دارد که کل محله زرق و برق دار را کوچک و بزرگ می کند. دیگری نمی کند. شما کدام یک را انتخاب کنید؟

از کمپین های تبلیغاتی موجود استفاده کنید

کسب و کار یا مارک شما به چه چیزی معروف است؟ مشتریان شما چه ارتباطی با شما دارند؟ اوریو به دلیل کوکی کردن شیر به شیر معروف است ، بنابراین به طور طبیعی ، آنها مجموعه ای از فیلم ها را از شخصیت های مشهور مختلف ایجاد می کنند که برداشت خود را از این مخزن انجام می دهند. Shaquille Orsquo;Neal ، اسطوره بسکتبال ، به دلیل نوع دیگری از اخراج شناخته می شود ، بنابراین او یک سری مناسب برای سریال بود.

بله ، ما می دانیم که همه افراد مانند Shaq را در شماره گیری سریع انجام نمی دهند ، اما برای کار کردن با آن نیازی نیست. در عوض ، به آخرین مبارزات بازاریابی خود نگاه کنید و لیستی از بهترین چیزهایی را که پیروانتان با شما مرتبط می کنند ، تهیه کنید. چند فیلم سرگرم کننده بسازید که به طرز سرگرم کننده ای انجمن ها را بازی می کند.

از قدرت مرور زمان استفاده کنید
هر فعالیتی می تواند هنگام سرعت بخشیدن فوق العاده جالب شود - به خصوص اگر شامل آب نبات باشد. در این ویدئو ، Dunkin rsquo;Donuts روند ایجاد یک عصای آب نبات غول پیکر را نشان می دهد ، اما تقریباً برای هر کاری می توانید از این تکنیک ویدیویی استفاده کنید.

شما می توانید یک فیلم با مرور زمان آماده کنید تا محصول خود را برای عرضه آماده کنید یا یک روز در دفتر کار را سریع کنید تا برخی از تصاویر پشت صحنه را به روشی منحصر به فرد نشان دهید. امکانات بی حد و حصر است.

چیز جالبی را به اشتراک بگذارید
اینستاگرام در واقع به عنوان یک بستر آموزشی دیده نمی شود. اینجا جایی نیست که شما یاد بگیرید چگونه کاری را انجام دهید. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید برخی از اطلاعات جذاب یا حقایق جالب را که باعث می شود پیروان شما نسبت به خود (و شما) احساس خوبی داشته باشند ، بیرون بریزید.

در این ویدئو کوتاه به مناسبت روز ملی قهوه ، استارباکس چند آمار در مورد قهوه خود به اشتراک گذاشت. با زیبایی کلی آنها متناسب است ، تماشای آن بسیار سریع است و باعث می شود مردم از نوشیدن قهوه احساس خوبی داشته باشند.

این نوع فیلم می تواند برای شما نیز مفید باشد. چه در مورد محصول شما یا روند شما باعث می شود مشتری های شما احساس خوبی داشته باشند؟ چگونه می توانید آن اطلاعات را به روشی جالب به اشتراک بگذارید؟

برای کسب و کار خود فیلم های اینستاگرام ایجاد کنید
این هشت ایده باید برای کمک به شما در شروع کار زیاد باشد ، اما اگر وقت و منابعی برای انجام نوع تولید و فیلمبرداری که در این تبلیغات می بینیم ندارید ، همان جایی است که Biteable می تواند وارد شود.

Biteable یک راه سریع و آسان برای ساخت فیلم های سرگرم کننده برای به اشتراک گذاشتن با پیروان خود است ، و به نظر می رسد ویدئو توسط تیمی از انیماتورها و طراحان حرفه ای ایجاد شده است (بیشتر به این دلیل که بود). یکی از الگوهای آماده را امتحان کنید تا در عرض چند دقیقه یک ویدیو قاتل برای اینستاگرام تهیه کنید یا برای ایجاد یک حساب کاربری رایگان با استفاده از ویجت زیر چیزی ایجاد کنید (نگران نباشید ، انجام این کار خیلی سریع است) آن هم از آن طریق)

55 آمار بازاریابی ویدیویی برای سال 2020

ساخت یک استوری بورد ویدیویی

ایده های ویدیویی تبلیغاتی اینستاگرام

فیلم های پس زمینه برای صفحه اصلی شما

ویدئوهای جلد فیس بوک: تنظیم ، اندازه ، ابعاد و مشخصات

چگونه می توان برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی استراتژیک گرفت

چگونه ویدیو از هر مرحله از سفر مشتری پشتیبانی می کند

، ,های ,فیلم ,یک ,استفاده ,کند ,می کند ,را به ,به اشتراک ,فیلم های ,می دهد ,خوبی داشته باشند ,stop motion استفاده

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دیار من... سلوک مطالب اینترنتی فروشگاه اینترنتی ایرانیان زیره میزی رکوع چگونه باشد بهتر است شبنمی صدرابلاگ مطالب اینترنتی نرم افزار حسابداری شایگان سیستم