به عنوان مزیت مخفی شما ویژگی های استودیوی حرفه ای ما به این معنی است که می توانید تبلیغات کمپین های خود را در عرض چند دقیقه ویرایش ، بارگذاری و اجرا کنید - حتی اگر قبلاً هرگز از نرم افزار ویدیویی استفاده نکرده باشید.

8. تبلیغات ویدئویی
در اینجا نمونه ای از یک تبلیغ ویدیویی جالب است که ایجاد کردیم. در صورت تمایل می توانید آن را ویرایش کرده و از آن به صورت اختصاصی درآورید ، یا سایر الگوها را در کتابخانه بررسی کنید.
توضیح دهندگان
اگر یک عکس هزار کلمه را بیان کند ، یک فیلم احتمالاً می تواند یک میلیون کلمه را بیان کند. اگر می خواهید چیز جدید یا چیز پیچیده ای را توضیح دهید ، ویدئوهای توضیح دهنده یکی از م effectiveثرترین روش ها برای این کار است - بدون فرستادن مخاطبان به شهر چرت زدن.بهترین زمان ها برای ارسال تیزر تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی

9. تجارت خود را توضیح دهید
چه یک کسب و کار مستقر باشید و چه یک شرکت تازه کار جوان ، داشتن یک فیلم توضیح دهنده در وب سایت خود باعث می شود افراد مدت زمان بیشتری در سایت شما بمانند. یک ویدئو می تواند خلاصه ای از فعالیت های شما و خدمات آنها را بیان کند بدون اینکه دیوار بزرگی از متن را که برخی شرکت ها برای استفاده و انتقال پیام خود استفاده می کنند ، انجام دهد.
10. محصول خود را توضیح دهید
آیا محصولی آماده عرضه دارید؟ ما الگویی برای آن داریم. محصولات خود را در حال حرکت یا در زمینه زندگی واقعی به نمایش بگذارید تا در مورد پیشنهادات جدید خود هیجان و انتظار ایجاد کنید. نظرات محصولات خود را در ویدئوی خود ادغام کنید تا بلافاصله به مشتری اعتماد کنید.

The Tropicsreg; on Twitter:
11. یک مفهوم را توضیح دهید
توضیح مفاهیم با کلمات دشوار است. حتی پس از صفحات متن ، تلاش برای اتصال یک مفهوم با مخاطب خود اغلب می تواند نشانه را از دست بدهد. اینجا جایی است که ویدیو کلمات را با دست پایین می کوبد. شما می توانید از یکی از الگوهای ما برای توضیح سریع ایده برای بینندگان خود استفاده کنید - به آنها احساس هوشمند بودن و الهام گرفتن از کارهای دستی شما را بدهید. در اینجا مثالی برای شروع کار آورده شده است.

احتمالاً شنیده اید که تجارت شما برای پیشرفت به ویدیو احتیاج دارد. اما چه نوع ویدئویی برای تجارت شما مناسب است؟

در این پست ، ما انواع ویدیوهایی را که ممکن است مورد نیاز تجارت شما باشد ، از بدیهی تا مبهم لیست می کنیم. انواع مناسب خود را انتخاب کنید.

بله ، شما می توانید از برای ساخت هر یک از آنها استفاده کنید.

فیلم های تبلیغاتی شبکه های اجتماعی

ویدیو در شبکه های اجتماعی بسیار زیاد است. مانند ، بزرگتر از گودزیلا در کفش های پاشنه بزرگ بزرگ است. به طور متوسط ​​، فیلم های اجتماعی 1200٪ بیشتر از متن و تصاویر به اشتراک گذاشته می شوند. اگر از این معدن طلای ترافیک و تعامل استفاده نکرده اید ، وقت آن است که با ویدیوهای خود در شبکه های اجتماعی شروع به کار کنید.

1. محتوای ویدئویی اجتماعی
سیستم عامل های رسانه های اجتماعی اکنون محتوای ویدئویی را بر متن و تصاویر ثابت اولویت می دهند. به سادگی با ارسال یک ویدیو در خبرمایه خود ، الگوریتم های اجتماعی به شما کمک بزرگی می کنند و با نمایش بیشتر در خبرمایه افراد به شما پاداش می دهند.

با ایجاد برخی از محتوای اجتماعی متوقف کننده پیمایش ، تعامل را تشویق کنید و طرفداران جدید خود را به وجد بیاورید. کتابخانه دارای الگوهای ویدیویی برای هر نوع مشاغل است ، بنابراین اگر در فکر ایده ها هستید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. در اینجا مثالی برای شروع کار آورده شده است.
احتمالاً شنیده اید که تجارت شما برای پیشرفت به ویدیو احتیاج دارد. اما چه نوع ویدئویی برای تجارت شما مناسب است؟

در این پست ، ما انواع ویدیوهایی را که ممکن است مورد نیاز تجارت شما باشد ، از بدیهی تا مبهم لیست می کنیم. انواع مناسب خود را انتخاب کنید.ایده های ویدیویی تبلیغاتی اینستاگرام

بله ، شما می توانید از برای ساخت هر یک از آنها استفاده کنید.

فیلم های شبکه های اجتماعی
ویدیو در شبکه های اجتماعی بسیار زیاد است. مانند ، بزرگتر از گودزیلا در کفش های پاشنه بزرگ بزرگ است. به طور متوسط ​​، فیلم های اجتماعی 1200٪ بیشتر از متن و تصاویر به اشتراک گذاشته می شوند. اگر از این معدن طلای ترافیک و تعامل استفاده نکرده اید ، وقت آن است که با ویدیوهای خود در شبکه های اجتماعی شروع به کار کنید.

1. محتوای ویدئویی اجتماعی
سیستم عامل های رسانه های اجتماعی اکنون محتوای ویدئویی را بر متن و تصاویر ثابت اولویت می دهند. به سادگی با ارسال یک ویدیو در خبرمایه خود ، الگوریتم های اجتماعی به شما کمک بزرگی می کنند و با نمایش بیشتر در خبرمایه افراد به شما پاداش می دهند.

با ایجاد برخی از محتوای اجتماعی متوقف کننده پیمایش ، تعامل را تشویق کنید و طرفداران جدید خود را به وجد بیاورید. کتابخانه دارای الگوهای ویدیویی برای هر نوع مشاغل است ، بنابراین اگر در فکر ایده ها هستید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. در اینجا مثالی برای شروع کار آورده شده است
3. تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام
تبلیغات اینستاگرام و فیس بوک مکان مناسبی برای انعطاف پذیری عضلات ویدیویی شماست. از الگوهای صیقلی و حرفه ای ما استفاده کنید تا بلافاصله توجه پیروان خود را در فضاهای اجتماعی که بیشترین وقت را در آنها می گذرانند جلب کند.

توجه فیلم ها نسبت به تصاویر ساکن بسیار بیشتر است و این در صورتی است که به عنوان بخشی از فعالیت های بازاریابی خود برای فضای تبلیغاتی هزینه می کنید ، این مسئله بسیار مهم است. اگر به دنبال ایجاد آگهی برای پیشنهادات ویژه ، تبلیغات فصلی ، محصولات جدید و موارد دیگر هستید - استفاده از ویدئو یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از انگشت شست کردن اسکرول و جلب توجه تبلیغات شماست.

این یک الگوی رنگارنگ است که ما برای یک تبلیغ فروش ایجاد کرده ایم و می توانید به راحتی خودتان آن را بسازید.
4. تبلیغات LinkedIn
هیچ رازی نیست که الگوریتم LinkedIn عاشق ویدیو است. نه تنها این ، بلکه تحقیقات نشان داده است که 59 درصد از مدیران نیز دوست دارند اینجا فیلم تماشا کنند. اگر می خواهید برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به افراد اصلی دسترسی پیدا کنید ، ویدیو بهترین انتخاب برای کمک به ساخت نام تجاری شما است.ساخت یک استوری بورد ویدیویی

این یکی از الگوهای تجاری ما است که می توانید از آن به عنوان نقطه شروع استفاده کنید.
5. تبلیغات توییتر
توییتر یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها برای بازاریابان B2C است. اگر کسب و کار شما مشتریان را هدف قرار می دهد ، ایجاد برخی از تبلیغات ویدئویی جذاب در این سیستم عامل اقدامی هوشمندانه است. در اینجا ویدئوها سه برابر بیشتر از توییت شما جذابیت بیشتری دارند.

با طیف وسیعی از الگوها و صحنه های تازه ای که می توانید در عرض چند دقیقه مستقیماً وارد تبلیغات توییتر خود کنید ، بازاریابی خود را به سطح بالاتری برسانید.

6. تبلیغات ویدیویی YouTube Trueview
Trueview یکی از سه طعم دهنده تبلیغات YouTube است. این تبلیغات به صورت جریانی یا در نوار کشف نشان داده می شوند ، بنابراین باید یک تصویر پوستری فوری فریبنده و مقدمه داشته باشند تا بینندگان را در آن جا نگه داشته و آنها را تماشا کنند.

اگر می خواهید توجه 1.9 میلیارد نفری را که روزانه از YouTube استفاده می کنند جلب کنید ، الگوهای ما بهترین مکان برای شروع است.

برای چیز جدید خود فیلم های تبلیغاتی خوب و چشم نوازی بسازید
7. معرفی YouTube
اگر مشاغل شما کانال YouTube دارد ، صحیح معرفی برای رشد آگاهی و جلب نظر بینندگان بسیار مهم است. باید جذاب ، کوتاه و با مارک تجاری باشد. مقدمه شما چیزی است که بارها و بارها از آن استفاده خواهید کرد ، بنابراین مهم است که تأثیر بگذارد.

وزن زیادی به مقدمه شما بستگی دارد. اگر تازه کار با فیلم را شروع کنید می تواند دلهره آور باشد ، اما با طیف وسیعی از الگوهای ما مخصوصاً برای مقدمات به شما کمک می کند. این نمونه را برای مبتدیان بررسی کنید.

تبلیغات ویدیویی
به عنوان یک صاحب مشاغل ، شما احتمالاً میلیاردها ایده برای تقویت برند خود دارید. اگر به فکر تبلیغات ویدئویی بوده اید ، زیرا شنیده اید که این بهترین راه برای ایجاد تعامل و افزایش بازده هزینه تبلیغات شما است ، شما تنها نیستید. 83٪ از بازاریابان می گویند اگر محدودیت زمانی و بودجه ای در کار نباشد ، از تبلیغات ویدیویی بیشتر استفاده می کنند.

55 آمار بازاریابی ویدیویی برای سال 2020

ساخت یک استوری بورد ویدیویی

ایده های ویدیویی تبلیغاتی اینستاگرام

فیلم های پس زمینه برای صفحه اصلی شما

ویدئوهای جلد فیس بوک: تنظیم ، اندازه ، ابعاد و مشخصات

چگونه می توان برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی استراتژیک گرفت

چگونه ویدیو از هر مرحله از سفر مشتری پشتیبانی می کند

، ,های ,یک ,تبلیغات ,اجتماعی ,استفاده ,های اجتماعی ,خود را ,است که ,می توانید ,شبکه های ,متوقف کننده پیمایش ,اجتماعی متوقف کننده ,بیاورید کتابخانه دارای ,کتابخانه دارای الگوهای

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

golshanyadcr شهریور کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. بیوگرافی خبر سریال گروه چت بچه های مشهد,لینک گروه های تلگرام مشهدی اولین و بزرگ ترین سایت اخبار و اطلاعات موبایل و اپراتورهای ایران فیلم و داستان خبرتازه neginieikavir خوره ی فیلم وبلاگ اختصاصي روستاي بنار آب شيرين